mope
Opaženo

Moč vetra, sonca, vode in lesa. Za vse nas.

V agenciji Futura DDB so za Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo Republike Slovenije zasnovali integrirano komunikacijsko akcijo za promocijo obnovljivih virov energije.

Kratek opis akcije: V akciji so prikazali moč narave ter jo povezali s slovenskim izročilom in tradicijo. Na ta način so pri ljudeh prebudili čustva, ki opogumljajo, ter pozvali k sprejemanju odločitev za boljšo, čistejšo in svetlejšo prihodnost.  

Veter piha, sonce sije, voda teče, les diha. Tako se začne zgodba o naravi, ljudeh in človeštvu, ki ji sledi nadaljevanje s srečnim koncem – če bomo le pripravljeni sprejeti prave odločitve. »Tako bo veter pihal še naprej, sonce bo še naprej sijalo, voda bo tekla še leta, les pa rasel,« pravijo snovalci akcije, ki na nevsiljiv način opogumlja in nagovarja Slovence, da rečejo DA obnovljivim virom energije. Snovalci so spomnili, da imamo naravne danosti tu že od nekdaj, s tem pa na voljo tudi obnovljive vire energije, ki jih velja uporabiti. Pri tem so moč narave – vetra, sonca, vode in lesa – prikazali s pomočjo svežih barv in človeškega dotika. Vse skupaj so podkrepili še s sloganom: »Moč vetra. Moč sonca. Moč vode. Moč lesa. Za vse nas. Izberimo obnovljive vire energije.« 

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani mediji, spletno oglaševanje

Predstavnice naročnika: Petra Mišič, Kristina Sever in Mateja Dimnik

Direktorica projekta v agenciji: Dragana Josipović

Vodja projekta: Ajda Cedilnik

Kreativna direktorja: Boštjan Napotnik in Drago Mlakar

Tekstopiska: Neja Geč

Umetniška direktorica: Tina Brezovnik

Oblikovalka: Daša Žerovnik

Produkcijska hiša: Bright

Medijska agencija: Futura DDB

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji