merkur
Opaženo

Merkur: Orodje za ljubitelje švedskega pohištva

Merkur je v sodelovanju s Publicisom predstavil plakatno akcijo, s katero pozdravlja »švedskega« soseda v ljubljanskem nakupovalnem središču BTC.

»Ker sta Merkur in trgovina švedskega pohištva v BTC-ju soseda, se nam je zdela izbrana oglasna površina odllična priložnost, da pozdravimo in nagovorimo vse ljubitelje švedskega dizajna. Ponudili smo jim rešitev, ki jim bo omogočila lažje in hitrejše sestavljanje in občudovanje izbranega pohištva,« pojasnjujejo v Merkurju. Ker želijo proces njihovega dela še poenostaviti, jim  zato ponujajo vse vrste orodja za prave domače mojstre.

bla

bla

Elementi akcije: zunanje oglaševanje

Predstavnici naročnika: Lidija Rakuša, Manuela Piškur

Agencija: Publicis Slovenia

Direktor projekta v agenciji: Peter Došen

Vodja projekta v agenciji: Monika Curk

Strateginja: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek 

Tekstopiska: Vlasta Merc

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalca: Robert Lupše in Ana Jakončič

Trajanje akcije: september - november 2021 

 

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji