mercatorjeva soseska
Opaženo

Mercatorjeva virtualna soseščina

Mercator in agencija Herman & partnerji predstavljajo »M sosesko«, kjer se lahko ljudje srečujejo brez zidov, ki so se znašli med njimi.

Kratek opis akcije: Mercatorjeva virtualna soseska na treh družbenih omrežjih (YouTube, Facebook in Instagram) in krovnem spletnem mestu https://www.mercator.si/aktualno-pri-sosedu/m-soseska ponuja vsebine, ki uporabnikom pomagajo načrtovati dnevne aktivnosti, jih opominja, da ne smejo pozabiti na gibanje, daje zanimive predloge za nove oblike druženja, servira recepte in priskoči na pomoč z nasveti za starševstvo. Poleg vsega tudi kulturno izobražuje – v sodelovanju z SNG Drama so si uporabniki v M soseski že lahko ogledali digitalno premiero predstave Misterij Buffo, ki si jo je v živem prenosu na YouTubu ogledala virtualna dvorana s 487 obiskovalci.

»Kjer drugi vidijo zidove, je Mercator prepoznal priložnost in skupaj z agencijo Herman & partnerji zasnoval 360-stopinjsko kampanjo. Ta je zastavila vsebinsko platformo, podprto tudi s televizijskim oglasom in digitalno oglaševalsko akcijo. V nastali situaciji, ko se stvari odvijajo nepredvidljivo in v popolnoma novi dinamiki, je tesno sodelovanje naročnika in agencije ključnega pomena. M soseska, ki se je oblikovala v popolnoma virtualnem okolju, in se je v izjemno kratkem času odzvala na trenutne potrebe občinstva, je dokaz, da skupaj zmoremo več,« pravijo v Mercatorju.

 

 

Predstavniki naročnika: Majda Vodopivec, Viktorija Radojević Mavrič, Kristina Gregorc in Andreja Zadnik Andoljšek

Vodja projekta v agenciji: Nina Huremovič

Kreativna direktorja: Uroš Goričan in Nina Tanhofer

Digitalna strateginja: Nina Tanhofer

Tekstopisca: Rok Artiček in Pia Kraševec

Video: Urška Vavpetič

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalka: Daša Žerovnik

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji