eurospin
Opaženo

Medtem ko nekateri

Agencija SHIFT je za Eurospin Slovenija ustvarila novo kreativno platformo, ki na šaljiv način priznava trgovčeve »slabosti«, obenem pa poudarja njegove prednosti.

Kratek opis akcije: Na močno poplavljenem trgu slovenskih trgovcev vsak nase opozarja na svoj način. Pri Eurospinu so se odločili za iskreno komunikacijsko platformo, v kateri izpostavljajo vse svoje prednosti, ne pozabijo pa omeniti niti svojih pomanjkljivosti. »Morda res nismo največji, najboljši in za vsakim vogalom, smo pa v vsakem primeru pametna izbira, saj svojo energijo usmerjamo v stvari, ki so zares pomembne,« pravijo. Celotno komunikacijo spremlja drzen ton s ščepcem humorja, ki se iz konkurentov rahlo pošali, a jim obenem priznava uspeh na področjih, kjer Eurospin za zdaj še ni najboljši. Absolutni zmagovalec na trgu pa je napolnjen Eurospinov voziček, ki vsakemu potrošniku iz glave »izbije« konkurenčno ponudbo.

eurospin1

eurospin2

eurospin3

Elementi akcije: televizijsko, spletno, radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnici naročnika: Natalija Pagon in Nika Mavrič

Vodji projekta v agenciji: Klemen Krulec in Petra Ajdovec

Direktorica projekta v agenciji: Amadea Šoln

Strateška direktorica: Špela Žorž

Kreativna direktorja: Katja Petrin Dornik in Luka Bajs

Tekstopiski: Katja Petrin Dornik in Kaja Elsner

Umetniška direktorja: Matija Primc in Ivan Momirov

Oblikovalca: Ivan Momirov in Mark Caserman

Strateginje digitalnega marketinga: Monika Habjanič, Teja Rajšp in Klara Filip

Filmska produkcija: Idejalisti

Režiser: Jure Dostal

Direktor fotografije: Miloš Srdić

Postprodukcija: Idejalisti, Nuframe

Zvočna obdelava: Samo Jurca, 001

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Medijska agencija: Medialog

Vodja medijskih projektov: Tamara Slapar

Digitalni strateg/digitalno oglaševanje: Jure Kumljanc

Trajanje akcije: od 17. marca 2021

480

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

jacek
12. 06. 2021

Jacek Szymanski je poljski režiser in direktor fotografije, ki se je specializiral za…

»Ne gre samo za rezanje hrane, gre tudi za druge dimenzije resničnosti, eksplozije, trke med različno zelenjavo, nenavadna premikanja kamere itd.…

maša muster
24. 05. 2021

Tako pravi Maša Muster, vodja projektov na Mediani, inštitutu za raziskovanje trga in…

zoran gabrijan
15. 05. 2021

Z Zoranom Gabrijanom, kreativnim direktorjem v Futuri DDB, smo se poglobili v proces…

Naši avtorji