neo
Opaženo

'Mam NEO

Telekom Slovenije je v sodelovanju z agencijo Pristop v novembru 2021 predstavil oglaševalsko akcijo za platformo NEO, ki s pomočjo simpatičnih situacij najboljšo uporabniško izkušnjo na preprost način približa bodočim uporabnikom.

Kratek opis akcije: NEO za vsakogar pomeni nekaj drugega. Pri ustvarjanju oglaševalske akcije so v agencijah skrbno preučili podatke o uporabi in iz njih izluščili najbolj priljubljene načine uporabe platforme NEO. Za nekatere je to možnost verižnega gledanja najnovejših serij, drugi v vsebinah najraje uživajo v neobičajnih prostorih, tretji si s pomočjo NEO ustvarijo najpametnejši dom ali pa poskrbijo za brezskrbno zabavo svojih otrok v Otroškem parku. Več kot 100.000 zadovoljnih uporabnikov pa se strinja, da 'majo najboljšo izkušnjo, ker 'majo NEO.

Komunikacijo 360-stopinjske oglaševalske akcije so začeli z duhovitimi digitalnimi pasicami in oglasi na družbenih omrežjih, katerih vsebina izhaja iz navad gledalcev. S tem so pripravili teren za nadaljnjo komunikacijo v obliki daljših in krajših videooglasov, zunanjega in spletnega oglaševanja.

neo1

neo2

neo3

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Eva Winkler in Borut Bartol

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodji projekta v agenciji: Nataša Lipovčić in Patrizia Cresso

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisca: Klemen Šefer in Tit Lončar

Scenarij: Jure Karas

Spletni strateg: Benjamin Rančič

Družbena omrežja: Lea Kopina

Umetniški direktor: Ivan Momirov

Oblikovalci: Urban Zotel, Patricija Rantaša in Milica Živanović

Izvedbeni oblikovalec: Emil Barbarić

Vodji produkcije: Emina Halilović in Eva Celec

Produkcijska hiša: Studio7

Režiser: Mark Pirc

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Fotograf: Vid Rotar

Postprodukcija: Nuframe, 001

Digitalna agencija: Renderspace

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji