z
Opaženo

Lidl Slovenija: Vsebina hladilnika je tvoja izbira

Lidl Slovenija in DROM agency sta v tržnokomunikacijski akciji na humoren način predstavila široko ponudbo veganskih, vegetarijanskih, eko, bio, brezglutenskih, brezlaktoznih in proteinskih izdelkov.

Kratek opis akcije: Lidl Slovenija je v okviru trendovskega veganskega januarja in izdelkov v sklopu ponudbe Tvoja izbira sledilcem na družbenih omrežjih predstavil široko področje veganske in vegetarijanske prehrane ter ponudil raznolik nabor eko, bio, brezglutenskih, brezlaktoznih in proteinskih izdelkov lastnih blagovnih znamk. Ker je marsikomu tovrstna prehrana tuja ali neznana, je želel Lidl Slovenija razbiti z njo povezane predsodke. Da bi ustvarili pozitivno konotacijo, so svoje sledilce nagovorili na humoren način.

Osrednji element komunikacije so bile objave v slogu memov, ki se prijazno šalijo na račun veganskega in vegetarijanskega prehranjevanja, eko/bio, brezglutenskih, brezlaktoznih izdelkov in navdušenjem nad uživanjem beljakovin. Šale so dodatno razširili s pomočjo ambasadorjev in vplivnežev, s čimer so vsebine dosegle več predstavnikov ciljnih skupin.

Vrhunec kampanje je bil dosežen s tremi epizodami komičnega stand-up tekmovanja Humorni bife, v katerem sta se v glavnih vlogah pomerila Tin Vodopivec in Tanja Kocman ter med pripovedovanjem šal drug drugemu poskušala zadržati smeh. Skozi humor in povezovanje je Lidl Slovenija nasmejal kar nekaj sledilcev, ki so kampanjo dobro sprejeli, in prispeval k neobremenjeni komunikaciji ter bolj poglobljenemu sprejemanju tovrstnih vsebin.

Stand-up epizode na uradnih družbenih omrežjih Lidl Slovenija beležijo že preko 220.000 ogledov in več kot tisoč reakcij.

z

z

Direktorica naročnika: Zala Maček

Predstavniki naročnika: Tea Inkret, Janja Nardin, Andraž Kebe, Tanja Knez, Anita Srac, Aleksandra Potočnik, Eva Pečovnik in Metka Šilar Šturm

Kreativni strateginji: Maša Stanič in Julija Somrak

Vodja projekta: Maruša Jakše

Umetniški direktor: Marko Klemen

Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks

Urednica družbenih omrežij: Anja Avbar

Produkcija in postprodukcija: Andrej Srebrnjak

Sodelujoči Lidlovi ambasadorji: Katka Bogataj, Tanja Kocman, Jernej Ogrin, Gašper Plankar, Sašo Šketa, Jernej Zver in Klara Avsenik Žagar

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji