lidl
Opaženo

Lidl Slovenija: Podpiramo žensko moč

Agencija Luna \TBWA in Lidl Slovenija sta vzpostavila oglaševalsko akcijo, v kateri so izrazili podporo slovenskim rokometašicam.

Opis akcije: V agenciji Luna \TBWA so skupaj z Lidlom Slovenija za aktivacijo sponzorstva Rokometne zveze Slovenije ob nedavnem Evropskem prvenstvu v rokometu za ženske zasnovali oglaševalsko akcijo, s katero so v ospredje postavili slovenske rokometašice in jim izrazili podporo. To je bil največji ženski športni dogodek v Sloveniji, hkrati pa tudi lepa priložnost, da izpostavijo ženske v športu. Ženski športi so že od nekdaj zapostavljeni, saj ženske prejmejo precej manj medijske pozornosti kot njihovi moški kolegi. Zato so si zamislili slogan »Podpiramo žensko moč«, s čimer so poleg podpore ženskam v športu jasno izpostavili rokomet kot šport, kjer še posebej do izraza pridejo povezanost, požrtvovalnost in ekipni duh. In prav ta povezanost ekipe je ob glasni podpori ljubiteljev rokometa s tribun ponesla slovenske reprezentantke, da so se povsem enakovredno kosale z najboljšimi evropskimi reprezentancami.

Elementi akcije: TV-oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletne pasice

Naročnik: Lidl Slovenija

Agencija: Luna TBWA

Agencija za družbena omrežja: DROM Agency

Medijska agencija: OMD

Predstavniki naročnika: Tina Cipot, Klara Rudić, Anita Srac, Špela Kregar, Tanja Knez, Nina Plantan, Katja Galjot in Robert Gornik

Vodji projekta: Nace Tomc in Rok Travižan

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopisec: Tomaž Radsel

Oblikovalec: Ivan Todorović

Fotograf: Jan Pirnat

Produkcijska hiša: Kinomotel

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji