lo
Opaženo

Lepo je dobiti, še lepše deliti

Loterija Slovenije v sodelovanju z agencijo Saatchi&Saatchi Ljubljana, izbrano na natečaju, predstavlja novo zgodbo družine Lotrič, ki je v zadnjih letih krojila komunikacijo najbolj priljubljene igre na srečo v Sloveniji. 

Lepo je dobiti, še lepše deliti – to je sporočilo, s katerim igra Loto nagovarja svoje igralce tudi v novi oglaševalski akciji, v kateri spremljamo zgodbo očeta Lotriča. Kot zadnji prejemnik Sedmice se oče odloči, da svojo srečo deli s svojo skupnostjo. Uresniči si mladostno željo, ko skupaj s sokrajani zgradijo nogometno igrišče za celoten kraj. »Raziskave so pokazale, da je značilnost igralcev Lota prav njihova nesebična drža in kolektivna zavest, ki jo tokratna zgodbo še posebej izpostavi. Hkrati pa z njo nakazujemo tudi na družbeno odgovorno vlogo Loterije Slovenije, ki je vpeta v dobrodelne pobude in projekte – tudi športne,« razlagajo na Loteriji. Kot povedo na agenciji Saatchi&Saatchi, je akcija hkrati začetek nove zgodbe. »Ni naključje, da je med delom na igrišču preskočila iskrica med dvema mladima krajanoma. Tako kot sreča tudi ljubezen namreč nikoli ne počiva.«

lo

Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja, spletno oglaševanje, prodajna mesta, lastni kanali

Predstavniki naročnika: Jerneja Radovič, Tatjana Hladnik Zupan, Aneta Bec in Živa Kolar

Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta: Špela Petač

Vodja projekta: Vitan Hodnik

Strateška direktorica: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativni direktor: Aleš Kočevar

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniški direktor in spletna videoprodukcija: Matjaž Škufca

Televizijski scenarij: Zmago Žnidaršič, Aleš Kočevar, Jure Matjažič

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Jure Matjažič

Direktor fotografije: Igor Vuković

Fotografija: Urša Premik

Avtorska glasba: Vlado Kreslin: Vse se da

Začetek kampanje: oktober 2022

lo

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji