nasmeskotek
Opaženo

Lepo je deliti nasmehe z »Nasmeškotki«

HOFER nadaljuje dobrodelni projekt #DelimoNasmehe, ki so ga prvič izpeljali pred dvema letoma.

Kratek opis akcije: Zvezda božične komunikacije je Nasmeškotek, za katerega pravijo, da pričara nasmeh na obraz tistemu, ki ga podari, in tistemu, ki ga prejme, še posebej pa otrokom v stiski pod okriljem programa Botrstvo v Sloveniji. »V primerjavi s prejšnjima letoma, ko je bil Nasmeškotek spremljevalni projekt božične oglaševalske akcije, je letos postal zvezda celotne božične komunikacije. Bistveno smo povečali naklado peke z našim dobaviteljem Delakordo, v trgovinah pa smo Nasmeškotku namenili še opaznejše mesto in zanj ustvarili televizijski oglas, ki vabi, da z deljenjem nasmehov nekomu polepšamo dan,« pravijo v podjetju HOFER.

Pozitivno sporočilo je moč zaslediti tudi v interpretaciji naslovne pesmi oglasa: »Skupaj poskrbimo, da mlade oči spet zažarijo. Pokažimo jim svetle luči, ki dolge noči spreminjajo v jutra.«

nasmeskotek1

nasmeskotek2

nasmeskotek3

nasmeskotek4

Elementi akcije: televizijski oglasi, televizijske špice, tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z mediji, otroški natečaj in delavnice.

Predstavniki naročnika: Nastja Ižanc, Nina Praprotnik, Saša Osolnik, Brigita Jäger, Aleksandra Loredan, Polona Stanovnik, Teja Gašperšič, Maja Rotovnik, Andrej Hrovat, Mojca Kastelec in Karmen Ravnikar

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač    

Direktorica projekta: Neža Kašnik

Mlajša vodja projekta: Petra Ajdovec 

Kreativni direktor: Toni Tomašek

Scenarista: Zmago Žnidaršič in Jure Matjažič

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Špela Drašler

Oblikovalca: Špela Drašler in Siniša Šafarić

Digitalna produkcija: Matjaž Škufca in Siniša Šafarić

Projekt z vrtci in šolami Ustvarjalno-trajnostni natečaj: ekipa MSL

Produkcijska hiša: Super16

Režiser: Jure Matjažič

Tehnični oblikovalec: Igor Vukovič

Glasba: Mlade oči, v izvedbi Severe Gjurin

Fotografinja: Suzan Gabrijan

Scenograf: Miha Ferkov

Medijska taktika in zakup: Starcom

Trajanje akcije: november in december 2019

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji