lenny kravitz
Opaženo

Lenny Kravitz v kampanji za Yves Saint Laurent razkrije svoje zatočišče

Legendarni rocker je kot ambasador parfuma Y blagovne znamke YSL v novi oglaševalski akciji javnosti približal majhen bahamski otok, na katerega rad pobegne pred kaotičnim svetom in od koder sicer tudi izvira.

Kratek film z naslovom »Če želite vedeti, kam greste, morate vedeti, od kod ste« so posneli pod taktirko mlade nagrajene režiserke Jessy Moussallem na bahamskem otočku Eleuthera (kar pomeni svoboda). V oglasu prevladujejo mirni, meditativni posnetki, v ozadju pa se sliši precej surovo, akustično različico legendarne pesmi Are You Gonna Go My Way, ki jo je Kravitz preoblikoval posebej za novo kampanjo.

Iz podjetja YSL sporočajo, da je Kravitz z občinstvom na ta način delil zelo pomemben, oseben del svojega življenja, saj video prikazuje njegovo pot h koreninam, na Bahame, od koder prihajajo njegovi stari starši in kjer je v mladosti preživel nešteto počitnic s svojimi bratranci, zato se tam počuti zelo domače. Lenny ima danes na otoku tudi svoj dom in majhen snemalni studio. »Pevcu predstavlja otok Eleuthera umik in zatočišče, je kraj, kamor gre, ko mora za navdih začutiti energijo narave,« zapišejo iz YSL. »Tam ni veličastnega življenja, to je kraj, kjer se poveže s svojim resničnim jazom, svojimi koreninami – ljudmi, pokrajino, kristalno modro morsko vodo, soncem in toplim vetrom. In to smo želeli v komunikacijski akciji tudi prikazati.«

 

 

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji