lenny kravitz
Opaženo

Lenny Kravitz v kampanji za Yves Saint Laurent razkrije svoje zatočišče

Legendarni rocker je kot ambasador parfuma Y blagovne znamke YSL v novi oglaševalski akciji javnosti približal majhen bahamski otok, na katerega rad pobegne pred kaotičnim svetom in od koder sicer tudi izvira.

Kratek film z naslovom »Če želite vedeti, kam greste, morate vedeti, od kod ste« so posneli pod taktirko mlade nagrajene režiserke Jessy Moussallem na bahamskem otočku Eleuthera (kar pomeni svoboda). V oglasu prevladujejo mirni, meditativni posnetki, v ozadju pa se sliši precej surovo, akustično različico legendarne pesmi Are You Gonna Go My Way, ki jo je Kravitz preoblikoval posebej za novo kampanjo.

Iz podjetja YSL sporočajo, da je Kravitz z občinstvom na ta način delil zelo pomemben, oseben del svojega življenja, saj video prikazuje njegovo pot h koreninam, na Bahame, od koder prihajajo njegovi stari starši in kjer je v mladosti preživel nešteto počitnic s svojimi bratranci, zato se tam počuti zelo domače. Lenny ima danes na otoku tudi svoj dom in majhen snemalni studio. »Pevcu predstavlja otok Eleuthera umik in zatočišče, je kraj, kamor gre, ko mora za navdih začutiti energijo narave,« zapišejo iz YSL. »Tam ni veličastnega življenja, to je kraj, kjer se poveže s svojim resničnim jazom, svojimi koreninami – ljudmi, pokrajino, kristalno modro morsko vodo, soncem in toplim vetrom. In to smo želeli v komunikacijski akciji tudi prikazati.«

 

 

491

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
26. 05. 2022

Pierre-Olivier Cimon, vodja projektnega razvoja v hrvaškem podjetju Rimac Technology,…

Mate Rimac je tam, kjer je, z razlogom. Je prizemljen genij z velikim srcem. Sodelavce navdihuje tako s tehnološko vizijo kot tudi z vodenjem.

bla
24. 05. 2022

Ekipa pod vodstvom režiserja Mateja Rimaniča je na letošnjem kanskem filmskem festivalu…

Zdaj ko smo se vrnili iz Cannesa, nam je teža tega dosežka že veliko bolj oprijemljiva, ampak mislim, da lahko govorim za celotno ekipo, ko rečem, da…

tedx
24. 05. 2022

Ekipa TEDxLjubljana je po dveh letih ponovno organizirala dogodek v živo, in sicer pod…

Kot vemo, prepoznavnost blagovne znamke raste, če produkt, v našem primeru dogodek, povečuje svojo kakovost. Prav temu se najbolj posveča ekipa…

Naši avtorji