z
Opaženo

Lajf je Njami

Agencija Yootree je za Pivko zasnovala celostno prenovo blagovne znamke Njami, vključno z embalažo in komunikacijsko platformo »Lajf je Njami«, ki nagovarja mlade.

Kratek opis akcije: Blagovna znamka z novim sloganom »Lajf je Njami« slavi življenje in podpira skrite trenutke, v katerih se mladi sprostijo od vsakodnevnih izzivov in rutine. Trenutke, ko izklopijo okolico, ko niso vplivneži, ko jim ni treba »performat,« ko se imajo enostavno dobro. Takrat so z njimi izdelki Njami, ki 100-odstotno podpirajo njihov življenjski slog, saj so priročni in okusni ter brez glutena, ojačevalcev arome in drugih »bedarij.«

Te trenutke so oživili v svobodni, mladostni in igrivi umetniški direkciji z mlado švedsko fotografinjo Cornelio Wahlberg in spretno uporabo med mladimi priljubljene »stop-motion« animacijske tehnike.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, avtobusno oglaševanje, splet, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Špela Žitko, Mateja Grlj in Nataša Želje

Direktorica projekta: Andreja Veršič

Vodja projekta: Nadja Rojic

Kreativni direktor in tekstopisec: Žan Rus Fink

Umetniški direktor: Ivor bogunić

Produkcijska hiša: Moment Collective

Producent: Vito Pešič

Fotografinja: Cornelia Wahlberg

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji