la popsi
Opaženo

La Popsi

La Popsi, blagovna znamka zamrznjenega sadja na palčki, po zmagi v projektu »Štartaj, Slovenija« samostojno vstopa na trg. Agencija Formitas Creative je zanjo zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri v ospredje postavlja sadje, svežino in igrivost.

Kratek opis akcije: »Zamrznjeno sadje na palčki se v vsej svoji barvitosti, igrivosti in s svežino predstavlja v seriji televizijskih oglasov. Glavni element oglasa je sadje, ki dobi povsem novo vlogo v vsakodnevnih situacijah: ko sadje oživi in te zjutraj zbudi pomarančna budilka, odišavi limonin parfum, nato pa se v pisarni oglasiš na bananin telefon, veš, da je pred tabo neobičajen dan,« pravijo v agenciji Formitas Creative. La Popsi v oglasu razkrije še dva nova okusa – za še več idej, barvitosti in neobičajne zabave.

la popsi1

la popsi2

la popsi3

la popsi5

la popsi6

Elementi akcije: serija televizijskih spotov, spletni oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih, vsebinski promocijski članki

Predstavnici naročnika: Karmen Meze in Neža Mlakar

Vodja projekta v agenciji: Žana Močnik Koncilija

Kreativni in umetniški direktor: Blaž Ritmanič

Tekstopiska: Larisa Kočjaž

Produkcijska hiša: Studio Bomba

Režiser: Aljoša Rebolj

Medijska agencija: AM Komunikacije

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji