triglav zdravje
Opaženo

Ko se življenje obrne na glavo, mu pokaži zobe

Triglav Zdravje z novo oglaševalsko akcijo za mlade dokazuje, da se tudi po izgubi statusa lahko smejejo in to zaradi dopolnilnih zavarovanj.

Kratek opis akcije: Triglav Zdravje se približuje mlajši ciljni skupini z akcijo, v kateri ob sklenitvi dopolnilnega zavarovanja prejmejo dodaten bon za zobozdravstvene storitve. Ker se ob koncu šolanja in izgubi statusa pojavijo nove odgovornosti, so v agenciji AV Studio zasnovali komunikacijo, s katero so ciljni skupini pokazali, da lahko kljub temu ostanejo samosvoji in brezskrbni.

Za opaženost akcije na zasičenih digitalnih kanalih so poskrbeli z opaznim pristopom in tonom glasu, ki je podkrepil sporočilo »Ko se življenje obrne na glavo, mu pokaži zobe«. Ob tem so na družbenih omrežjih predstavili tudi najbolj »na glavo« filter, ki dokazuje, da je smeh pol zdravja.

triglavzdravje

Elementi akcije: video, spletne pasice, filter za družbena omrežja

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnici naročnika: Lučka Čokl Preis in Neva Šuštar

Vodja projekta v agenciji: Dunja Bibianko Marovt

Kreativni direktor: Gal Erbežnik

Tekstopiska: Sara Mlinar

Umetniški direktor: Gašper Štern

Oblikovalec: Urh Kočevar

Fotograf: Luka Svetic

Režiserka: Nina Jakulin Vavpotič

Produkcijska hiša: chili films

Glasbena podlaga: knjižnica Artlist

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji