bla
Opaženo

Kjer je prava energija doma

Energija plus je v sodelovanju z agencijo Medijski guruji ustvarila komunikacijsko kampanjo za krepitev pozicije blagovne znamke v času trajanja dirke po Franciji Tour de France 2021.

Kratek opis akcije: Turbulentno obdobje našega življenja in spremembe na energetskem trgu so nas vzpodbudile, da svoje cenjene kupce spomnimo, da smo še vedno zanesljiv partner, ki jih spremlja v življenju, poudarjajo v podjetju. V ta namen so pripravili komunikacijsko akcijo s ciljem krepitve zavedanja o blagovni znamki Energija plus. »Vsak dan, ki ga pričnemo s pravo energijo, ustvarja notranjo moč in motivacijo, ki daje smisel življenju. To ključno sporočilo oglasa komuniciramo skozi lik očeta kolesarja in njegovo doživljanje energije in okolice,« pojasnjujejo.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, družbena omrežja, lastni kanali in spletni oglasi

Predstavnika naročnika: Matic Ganc in Valentina Sabol Prapotnik

Vodja projekta: Peter Matjašič

Kreativna direktorica: Monika Cestnik

Tekstopiska: Monika Cestnik

Producent: Marko Potrč

Režiser: Marko Potrč

Direktor fotografije: Aleš Bravničar

Snemalec: Matjaž Koren

Trajanje kampanje: 26.6. – 18.7.2021

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji