izbor HOT
Opaženo

Jasno, to je HoT

Virtualni mobilni operater HoT, HOFER Telekom, v predpoletni oglaševalski akciji, ki jo je pripravila agencija Mayer McCann, izpostavlja jasno opredeljeno ponudbo cenovno ugodnih storitev.

Kratek opis: Komunikacija temelji na krovnem sloganu »Jasno, to je HoT«. Izraz jasno se prepleta skozi celotno komunikacijo in podpira predstavitev posameznih prednosti. Sporočila so kratka in razumljiva, usmerjena na čim bolj jasno vizualno predstavitev. Sporočilo transparentnosti podpira kreativna uporaba medijev, v spletno komunikacijo pa akcija vpleta tudi interaktivni nagradni rebus.

hot2

hot1

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje, spletno in mobilno oglaševanje, digitalna aktivacija, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Aljaž Pomberg in Vid Dežman

Vodja projekta v agenciji: Brigita Marinč

Kreativni direktor: Matjaž Požun

Umetniška direktorica: Mateja Škofič

Tekstopisca: Michal Lamprecht in Barbara Jošt

Oblikovalka: Mateja Škofič

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji