tokio1
Opaženo

Imamo to! Imamo Tokio.

Uradno olimpijsko oglaševalsko akcijo in prepoznavno navijaško popotnico našim najboljšim športnikom so letos zasnovali v skupini Herman & partnerji.

Kratek opis akcije: Tokio gosti poletne olimpijske igre drugič v zgodovini. Na prvih, leta 1964, je navdušil Miro Cerar, ki je Slovencem prinesel zlato in bronasto medaljo. Prav ta uspeh je bil izhodišče za kreativno zasnovo oglaševalske akcije, ki zaznamuje prenos zmagovalne miselnosti na mlajšo generacijo naših najboljših športnikov.

Zaradi pandemije in zapletov z izvedbo olimpijskih iger prihaja akcija na naše zaslone z zamudo, a je kljub temu izraz pričakovanj in želja, prikazanih v projekciji svetlobe na prsih naših junakov  v prispodobi medalj očiten. K estetiki sta dodala nagrajena režiserka Katarina Rešek – Kukla in priznani fotograf Martin Baebler.

Oglaševalska akcija je zaživela na televiziji in zunanjih plakatih, interakcija in aktivacije navijačev v zgodbo pa potekajo na digitalnih kanalih in družbenih omrežjih.

tokio

tokio2

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, aktivnosti na prodajnih mestih

Direktorica projekta: Glorija Petek

Kreativna direktorja: Matej Kodrič in Uroš Goričan

Tekstopisec: Rok Artiček

Umetniški direktor: David Fartek

Produkcija: Albatross films

Režiserka: Katarina Rešek - Kukla

Direktor fotografije: Vladan Jankovič

Glasbena podlaga: Peter Penko

Fotograf: Martin Baebler

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji