bla
Opaženo

Hofer: BIO natura odkriva BIO kotičke

Hofer je preimenovanje lastne blagovne znamke NATUR AKTIV v BIO natura pospremil z digitalno akcijo BIO kotiček, ki jo je ustvarila in izvedla agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana.

Po besedah trgovca ostaja znamka BIO natura prepoznavna po trajnostnem načinu ekološke pridelave, ki prispeva k ohranjanju okolja in biološke raznovrstnosti. V digitalni aktivaciji so se tako osredotočili na odkrivanje lepih kotičkov neokrnjene slovenske narave, ki so jih povezali z odkrivanjem njihovih raznolikih BIO okusov. Pridelki njihove blagovne znamke BIO natura namreč uspevajo nedaleč stran od iskanih lokacij s fotografij.

Iskanje BIO kotičkov poteka na spletni strani (www.biokoticek.si), ustvarjeni posebej za namen nagradne igre. Na njej lahko sodelujoči do 2. oktobra 2022 ugibajo skrito lokacijo aktualne fotografije v določeni slovenski regiji, tako da na interaktivnem zemljevidu Slovenije preprosto postavijo svoj »pin«, pojasnijo pri agenciji Saatchi&Saatchi. Pri iskanju kotičkov si lahko pomagajo z namigi, ki jih na družbenih omrežjih delijo vplivneži. HOFER bo vsak teden petim sodelujočim v nagradni igri, ki bodo najbolj natančno napovedali lokacijo, podaril paket izdelkov BIO natura in HOFER-jevo darilno kartico v vrednosti 10 evrov. Med vsemi sodelujočimi pa bo izžreban tudi dobitnik vikend oddiha na turistični kmetiji za dve osebi.

Elementi akcije: spletna stran, spletne pasice, radijski oglasi in radijska moderacija, tiskani oglasi, družbena omrežja, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Manca Kogej Vončina, Katarina Gašperšič, Katja Kolman, Rok Ficko, Larisa Derenčin, Maša Čarni in Nadja Jurca

Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Kreativna direktorja: Aleš Kočevar in Zmago Žnidaršič

Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Vlasta Merc

Oblikovanje in izvedba: Jernej Kramberger

Produkcija spletne strani: Spletna postaja

GDN taktika in zakup: Starcom (Publicis Groupe Slovenia)

Medijski zakup: GroupM, Zagreb

Družbena omrežja: Sonce.net

Fotograf: Jan Jenko

Radijska aktivacija: Radio 1

Drugi sodelavci pri projektu: Tereza Poljanič, Jan Kovačič, Taja Polovšak in Rebeka Fink

Trajanje akcije: september – oktober 2022

 

l

č

č

l

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji