mgl
Opaženo

Gremo (spet) v MGL/Vpis abonmajev

V Mestnem gledališču ljubljanskem so pripravili dve oglaševalski akciji, s katerima vabijo v gledališke dvorane in k vpisu abonmajev.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, je lockdown, ki je zaznamoval preteklo sezono, gledališču odvzel njegov glavni sestavni del: živi stik z občinstvom. »Uprizoritve, igralci, zgodbe in liki so se znašli v nekakšnem medprostoru. Ustvarjeni, polnokrvni, a brez možnosti, da bi zaživeli na odru. Brez gledalca ne obstajajo. Danes so tukaj, pripravljeni, da stopijo na oder, v svet, pred občinstvo. Se vidimo v novi sezoni?« sprašujejo.

mgl1

mgl2

mgl3

Elementi akcije: digitalni oglasni zasloni, plakati, videoposnetki na družbenih omrežjih in YouTubu, tiskani oglasi, gverilsko oglaševanje

Predstavnica naročnika in vodja projekta: Simona Belle

Kreativni direktorji: Simona Belle, Katarina Koprivnikar in Peter Giodani

Tekstopiski in umetniški direktorici: Simona Belle in Katarina Koprivnikar

Oblikovalka: Mojca Višner

Fotograf: Peter Giodani

Produkcijska hiša: Mestno gledališče ljubljansko

Režiserka in kreativna direktorica video zgodb/teaserjev: Ira Ratej

Trajanje akcije: avgust–oktober 2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji