gozd
Opaženo

Gozd srčnosti

Triglav Skladi in agencija Yootree Creative predstavljajo novo komunikacijsko akcijo, v kateri so moči združili z družbo Slovenski državni gozdovi.

Kratek opis akcije: Akcija, ki so jo poimenovali Gozd srčnosti, uporabnike nagovarja, da na spletni strani zapišejo srčno misel in ljubljeni osebi posvetijo drevo. Vsa drevesa s posvetilom, oddanim na pristajalni strani gozdsrcnosti.si, bodo ob koncu akcije dobila svoje mesto v prvem Gozdu srčnosti na svetu. V gozdu bodo zbrane tudi vse oddane srčne misli. Na Uršlji gori bo tako zrasel mlad gozd, v katerem bodo posajene mlade sadike avtohtonih slovenskih vrst.

Z akcijo Triglav Skladi ozaveščajo, kako pomemben del našega življenja je gozd in da je pomlajevanje slovenskih gozdov nujno, če želimo ohraniti zeleno podobo naše lepe dežele. Poleg tega nas opominjajo, da je vredno in pomembno vlagati v prihodnost.

Obenem na pristajalni strani obiskovalce nagovarjajo s skladom Triglav Zeleni. Ta ekološko naravnanim ljubiteljem narave, ki se zavedajo, da v okolju puščajo svoj odtis in ga poskušajo čim bolj zmanjšati, omogoča, da za plemenitenje premoženja izberejo sklad z naložbami v delnice podjetij, ki so v svoji panogi med vodilnimi na področju družbene odgovornosti.

gozd1

gozd2

gozd3

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, zunanje in spletno oglaševanje, pristajalna stran, podpora v družbenih medijih, e-poštni marketing

Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Nataša Trtnik, Nataša Germ in Jerneja Faletič

Direktorica naročnika: Petra Trontelj Pečnik

Strateg in kreativni direktor: Tomaž Apohal

Vodji projekta v agenciji: Irena Dizdarevič in Renata Šestič

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Tekstopiski: Živa Munih in Anja Hren

Oblikovalka: Neža Pavrič

Produkcija digitalnih materialov: Madwise

Medijski agenciji: Medialog in Madwise

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji