btc city
Opaženo

Dobrodošli v mestu varnih nakupov in doživetij

V agenciji PM, poslovni mediji so za BTC City pripravili celostno komunikacijsko akcijo z naslovom Mesto varnih nakupov in doživetij.

Kratek opis akcije:  Z akcijo so obiskovalcem pokazali, da je v BTC City (spet) varno in preprosto nakupovati, jih opremili z nasveti za varen nakup in jih v pozitivni luči obveščali o vsej ponudbi mesta.

Kot izhodišče so zasnovali pristajalno informativno stran z vsemi pomembnimi informacijami za obiskovalce – o odpiralnih časih ponudnikov, sprejetih ukrepih in nasvetih za varen obisk ter dodali pregleden zemljevid mesta z označenimi točkami dezinfekcijskih sredstev. »Nato smo poskrbeli za razširjeno komunikacijo preko vseh digitalnih kanalov z igrivimi grafikami, ki so na pozitiven način prikazovale posamezne ponudnike. Skupaj smo opremili tudi zunanje oglasne površine BTC City ter jih dodatno obveščali še v video- in radijskih oglasih,« so za MM povedali v agenciji.

Pravijo, da so se pri snovanju akcije srečali s kar nekaj izzivi, med drugim z dnevnim spreminjanjem situacije v državi, pravočasnim in primernim informiranjem o varnostnih ukrepih, ki jih zagotavlja BTC City, ažurnim prilagajanjem sporočil glede na sprotna popuščanja ukrepov ter skrbjo za podporo v komunikaciji vseh odprtih ponudnikov in storitev BTC City.

btc city1btc city2Elementi akcije: pristajalna stran, objave na družbenih omrežjih, digitalni oglasi, zunanje oglaševanje (veleplakati, transparenti, zasloni), videooglas, radijski oglas

Predstavniki naročnika: Miha Mermal, Sara Bogomolec, Janja Furjan in Damjan Glazer

Strateški direktor: Mitja Jereb 

Vodja projekta v agenciji: Aljoša Horvat

Kreativna direktorja: Dunja Kristan in Primož Škrl

Tekstopiski: Dunja Kristan in Asja Šerić

Umetniški direktor: Tomaž Kotnik

Oblikovalca: Primož Škrl in Marin Mešter

Distribucija: Matjaž Marin

Trajanje akcije: od 4. maja 2020

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji