fructal
Opaženo

Dobri časi niso nikoli iz mode

Fructalovi sadni sokovi so že skoraj 80 let na mizi vsakega pravega družinskega praznovanja. Najbolj priljubljene okuse sokov so v sodelovanju z agencijo Pristop preoblekli v retro embalaže, ki nas spomnijo na čas mladosti in brezskrbnosti.

Kratek opis akcije: Namen retro linije je vzbuditi nostalgijo in osvežiti čustveno vez s Fructalovimi sokovi, zato so na Pristopu pri oblikovanju izhajali iz tradicionalne embalaže iz časa skupne države. Na novo so interpretirali vse pomembnejše vizualne elemente, značilne za originalne embalaže: klasičen Fructalov logotip v obliki dežnika, drzne in izstopajoče barve, retro črte ter značilno fotografijo sadja, ki deluje povsem naravno.  

Priložnostno embalažo so pospremili s celostno komunikacijsko kampanjo, ki v sloganu poudarja: »Dobri časi niso nikoli iz mode«. »Fructalov sok pa je okusni opomnik, da tisto, kar je res izjemno, prestane test časa in z občasno osvežitvijo vedno ostane relevantno in okusno,« pravijo.

fructal1

fructal2

fructal3

Elementi akcije: oblikovanje embalaže, oprema prodajnih mest, digitalno oglaševanje, vsebine na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje, promocijski izdelki

Direktorica naročnika: Sanja Likar

Vodja projekta v agenciji: Ivana Laharnar

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisca: Klemen Šefer in Peter Zabret

Umetniška direktorica: Barbara Podlogar

Oblikovalec: Urban Zotel

Strateginja: Katja Sever

Vsebinski strateg: Blaž Jarc

Strategija za družbena omrežja: Pia Jankovič 

Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: od februarja 2024 dalje

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji