Dober tek, Slovenija
Agencija Nicha predstavlja »himno« nacionalnega programa Dober tek, Slovenija.
Ministrstvo za zdravje
Kratek opis akcije: Z nacionalnim programom o prehrani in telesni dejavnosti za zdravje 2015–2025 želi Ministrstvo za zdravje izboljšati prehranjevalne in gibalne navade Slovencev vseh starosti. »S tem želimo ustaviti in obrniti trend naraščanja telesne mase prebivalcev Slovenije, zmanjšati pojavnost kroničnih bolezni in okrepiti vzdržnost zdravstvenega sistema, s predvidenimi ukrepi pa ustvariti enake možnosti za zdravje za vse prebivalce, tudi za socialno in ekonomsko ogrožene skupine, ter ugodno vplivati na biološko-psihološko-socialni razvoj posameznika,« pravijo.
Zato so v Nichi želeli vzpostaviti komunikacijo, ki naredi več kot to, da le motivira k zdravemu prehranjevanju in redni telesni dejavnosti skozi celotno življenjsko obdobje ter informira o podpornih možnostih in dosedanjih dosežkih. Ideja je bila ustvariti »himno« nacionalnega programa Dober tek, Slovenija. To je čustveno besedilo, ki slavi vse cilje posameznih področij in združuje ljudi in organizacije okoli skupnega cilja: zdravja vseh Slovencev. Himna se pojavlja v vseh komunikacijskih kanalih, skrajšana ali v integralni verziji, in je rdeča nit komunikacije.
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, velike plakatne površine, radio, splet, družbena omrežja, letaki, produktni videi
Predstavnik naročnika: Irma Glaner
Vodji projekta v agenciji: Marjeta Kirn Kljajić in Lidia Pavlin
Kreativni direktor, tekstopisec: Agencija Nicha
Umetniška direktorica in oblikovalka: Petra Kržičnik
Fotograf: Anže Godec
Produkcijska hiša: Studio 7
Režiser: Mark Pirc
Trajanje akcije: 30. september-30. november 2020