cocacola
Opaženo

​​​​​​​Coca-Cola vabi v digitalni svet sanj

Coca-Cola je na prenovljene sanjske embalaže dodala QR-kodo, ki ljubitelje najbolj znane gazirane pijače na svetu popelje v virtualno izkušnjo sanjskega sveta. V tržnokomunikacijsko akcijo so vključili več elementov digitalne prihodnosti.

Novokus in nova embalaža kokakole pod imenom Dreamworld predstavljata že četrti izdelek, s katerim Coca-Cola promovira inovativno platformo Creations, njihov prvi korak v metavesolje. Spomnimo, pred kratkim so sodelovali z didžejem Marshmallowem, pred tem pa z igričarsko platformo Fortnite.

Tokrat poskušajo v podjetju ujeti okus sanj, do njih oziroma njihove virtualne različice pa bodo uporabniki dostopali preko različnih digitalnih in izkustvenih aktivacij. QR-koda jih ne bo vodila le do sanjsekga sveta, imenovanega Dreamworld, temveč tudi do središča Coca-Cola Creations Hub, glasbenih izkušenj razširjene resničnosti, digitalnih modnih zbirk za metavesolje in drugo. V aktivacijo so vključili tudi možnost uporabe leč AR Snapchat, kode pa bodo vpletli tudi na zunanje oglasne površine.

Coca-Cola želi s svojim najnovejšim okusom Creations izkoristiti hobije, strasti in kulturne značilnosti generacije Z, zato uporablja kombinacijo kanalov, ki jih imajo mlajši potrošniki najraje.

Stopite v metaverse sanj:

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji