ok
Opaženo

Ceneje.si: Kakšna bi bila ljubezen brez tebe? Kot vibrator brez baterije.

Heureka Group je za devet tržišč samostojno ustvarila oglaševalsko akcijo ob valentinovem, v kateri javnost sprašujejo, ali je ljubezen brez ljubljene osebe bolj podobna krizi srednjih let brez motorja ali vibratorju brez baterije.

Skupina Heureka je 25. januarja začela s svojo prvo akcijo za valentinovo v Sloveniji (Ceneje.si) in hkrati še v osmih drugih državah, ki sodijo pod okrilje te mednarodne skupine.

Osrednja ideja akcije je spoznati, kakšen bi bil svet brez naših ljubljenih, in navdihniti uporabnike k zavedanju, kako poskrbeti za svoje nadražje, in to ne le na valentinovo. Oglaševalska akcija je bila v celoti ustvarjena v mednarodni kreativni ekipi Heureka Group. Pomemben del projekta je spletna nagradna igra, v kateri bodo uporabniki poskušali dopolniti glavni slogan »Ljubezen brez tebe je kot …«.

Glavna ideja akcije

»Cilj akcije je navdihniti ljudi, da ne pozabijo na tiste, ki jih imajo radi. Sploh ni pomembno, ali so to naši partnerji, zakonci ali prijatelji, dobro je osrečevati druge ljudi – in to kadar koli,« pravi Jiří Struk, direktor za znamčenje pri skupini Heureka. »Kampanjo smo pripravili popolnoma samostojno. Osnovni vizuali bodo identični v vseh državah, sporočilo pa smo prilagodili posameznim trgom, bodisi na družbenih omrežjih ali pri aktivnostih odnosov z javnostmi. Kar deluje tu, morda ne bi delovalo v drugih državah,« še doda.

kn

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji