izbor geni
Opaženo

Brezogljična elektrika

Skupina GEN-I s preznamčenjem in novo oglaševalsko akcijo, razvito v sodelovanju z Gigodesignom, utira pot iz fosilne v solarno dobo. Odslej več kot tristo tisočim uporabnikom dobavlja le elektriko iz čistejših virov brez ogljikovega dioksida.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija, ki skupino GEN-I predstavlja kot prvega dobavitelja električne energije izključno iz brezogljičnih virov, je hkrati premierna predstavitev prenovljene identitete. V sodelovanju z Gigodesignom je podjetje namreč izvedlo tudi preznamčenje, v katerem se je GEN-I prvi na tržišču pozicioniral kot specialist za zeleno energijo. 

gen-i1

gen-i2

Elementi akcije: tiskani oglasi, video (POP TV), neposredna pošta, vstopna stran, spletni oglasi, prilagoditev računov za različne energente

Predstavnika naročnika: Tomaž Oštir in Nina Gabrijelčič

Direktorica projekta: Mojca Piko Šalehar

Kreativna direktorja: Matevž Medja in Peter Primožič

Umetniški direktor in oblikovalec: Peter Primožič

Spletni razvijalec: Tilen Prevolnik

Tekstopisje: GEN-I 

Trajanje akcije: december 2020-januar 2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji