brez elektrike
Opaženo

#brezelektrike

Agencija POINT OUT je za dobavitelja električne energije E 3, obudila digitalno kreativno kampanjo #brezelektrike. Na samoumevnost električne energije so Slovence opozarjali s hudomušnostjo.

Kratek opis akcije: Agencija je bila postavljena pred izziv nadaljevanja projekta #brezelektrike. V njem so morali uporabnikom predstaviti in približati dobrino — elektriko — ki jo ima večina za samoumevno in se njene prave vrednosti redko zaveda. To so želeli narediti tako, da bi pritegnili še širši krog ljudi kot v preteklosti. Ker elektriko uporabljajo prav vsi, so se odločili, da bodo k uporabnikom družbenih omrežij pristopili z besedami in glasovi Slovencev iz vseh koncev države, z njihovimi mnenji o rabi elektrike in zabavnimi ugotovitvami o električni energiji.

Uporabniki na družbenih omrežjih najprej stopijo v interakcijo z znamko z ogledom kratkih video posnetkov, ki jih potem vodijo na pristajalno stran.Tam glasujejo za najljubši odgovor o električni energiji in ekologiji, ki so ga predlagali vprašani v videih. Preberejo si lahko koristne nasvete in priporočila za bolj smotrno rabo elektrike ter intervjuje s strokovnjaki s področja energetike in ekologije. S povezovanjem vsebin s paketi naročnika E 3 pa se še bolj podrobno spoznajo z znamko in njeno ponudbo.

Predstavnik naročnika: Tjaša Nemec, Kristina Furlan in Miloš Protić

Vodja projekta v agenciji: Manca Borko Grimšič

Strateški direktor: Nejc Slovnik

Kreativni direktor: Lucija Lepšina

Tekstopiska: Minela Jelečević

Oblikovalca: Blaž Rat in Klemen Vodopivec

Video produkcija: Žiga Ostaševski

Digitalno oglaševanje: Jan Slovnik

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji