z
Opaženo

Barcaffè: Največji zakladi so ujeti v srcu in malih škatlicah

Barcaffè in agencija Herman & partnerji predstavljata tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri slavijo Barcaffèjeve pločevinke za kavo, v katerih se prepletajo vonji, okusi in spomini.

Kratek opis akcije: Kava, ta čarobna pijača, ki nas objame s svojim vonjem in nas prebudi s svojim okusom, je kot dragocen zaklad, hranjen v majhnih škatlicah. Pločevinka, v kateri jo doma hranimo, nam že zjutraj polepša dan. Vsakokrat, ko odpremo njen pokrov, vonj po kavi poboža nos in napove prvi požirek kave, še preden je ta skuhana. Te majhne škatlice skozi čas postanejo zakladnice spominov, kjer se prepletajo vonji, okusi in toplina skupnih trenutkov v objemu najdražjih in družbi prijateljev. Pločevinka Barcaffè je skozi desetletja postala kultni element slovenskih kuhinj, kmalu pa nas bo razveselila tudi v svoji najnovejši podobi. Akcijo začenjajo s televizijskim oglasom, v katerem gledalci spoznajo mamo in njenega zvedavega sinčka, ki opazuje mamico, kako vsako jutro odpre pločevinko s kavo Barcaffè, ob njenem vonju pripre oči in se nasmehne. V svoji glavici si malček zamisli, da ima mamica v tej škatlici gotovo skrit svoj največji zaklad, zato se odloči, da bo tudi sam vse svoje zakladke pospravil v tako malo škatlico.

»Kava v majhnih škatlah in spomini v srcu nas opominjajo, da so najdragocenejše stvari tiste, ki jih lahko delimo z drugimi. Skupaj tvorijo edinstveno mešanico našega življenja, ki nas bogati in navdihuje. Zato naj bodo naša srca odprta za nove spomine, naše škatle s kavo pa vedno pripravljene na deljenje čarobnih trenutkov s tistimi, ki jih imamo najrajši,« poetično pravijo snovalci akcije.

z

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, gradiva na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Tihana Vujčić, Jelena Milinkovič, Lea Kopina, Marko Cerovšek

Agencija: Herman&partnerji

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Kreativna strateginja: Aida Gadžo

Umetniški direktor: Gregor Čeferin

Direktorici projekta: Arin Gašperin in Katja Grosman

Oblikovalki: Špela Medak in Ewa Bogataj

Družbena omrežja in digital:  Agencija 101

Produkcija: Kinomotel

Fotograf: Peter Giodani

Medijska agencija: ProMedia Group

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji