AVP
Opaženo

AVP – Uporaba telefona med vožnjo

Agencija za varnost prometa v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA opozarja na nevarnosti, ki jih lahko povzroči uporaba telefona v prometu.

Kratek opis akcije: Krovno sporočilo kampanje izhaja iz resnice, ki jo vsi (dobro) poznamo, a si pred njo pogosto zatiskamo oči. Na poti našo pozornost prepogosto prevzamejo »pomembne« stvari, kot so sporočila SMS, klici, Facebook in Instagram. Zaradi tega pogosto spregledamo »manj pomembne« stvari, kot so robniki, ovinki in ostali udeleženci v prometu. To lahko privede do nesreče in celo smrti, za kar pa nimamo pozornosti, saj odgovarjamo na SMS.

»Mestni in obcestni plakati nagovarjajo specifične ciljne skupine, ki se s sporočili srečajo najverjetneje kar med uporabo telefona. V velikih besedah, ki hitro pridobijo našo pozornost, se skrivajo nevarnosti, ovire in posledice, ki pa jih žal prepogosto spregledamo,« pojasnjujejo v agenciji.

AVP1

AVP2

AVP3

Elementi akcije: mestni plakati, obcestni plakati, radijski oglasi, spletni oglas, komuniciranje na družbenih omrežjih, gverilske akcije …

Predstavniki naročnika: Vesna Marinko, Petra Sedej

Direktor projekta: Martin Stariha

Mlajša vodja projekta: Eva Goričan

Kreativni direktor: Tine Lugarič

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalec: Miha Feguš

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji