Apple in TBWA\Media Arts Lab ustvarila tri duhovite oglase
Apple je pretekli teden objavil kar tri kratke filme, v katerih na humoren način poudarjajo vzdržljivost stekla Ceramic Shield, okrepljeno življenjsko dobo baterije ter novo lokacijsko funkcijo na novih iPhone 15.
Kaja Kovič
V sklopu oglaševalske akcije za novi iPhone 15 so na Applu skupaj z agencijo TBWA\Media Arts Lab ustvarili tri kratke filme z naslovi »Swoop«, »One more« in »New Driver«, ki so jih delili na svojem kanalu YouTube.
V filmu »Swoop« poskuša sraka napasti žensko, ki se po naravnem terenu vozi s kolesom, zaradi česar ta pade. Pri tem ji na tla pade tudi iPhone, ki ga je uporabljala za navodila za pot za kolesarje, vendar zaradi vdržljivega stekla Ceramic Shielda telefon ne utrpi poškodb. Iz Appla so sporočili, da je Ceramic Shield »trdnejši od katerega koli stekla pametnega telefona«.
V kratkem filmu »One more« pa Apple in TBWA\Media Arts Lab s pomočjo znanega režiserja Andreasa Nilssona, ki se ga najbolj spomnimo po oglasu za znamko Volvo »Epic Split«, prikažeta nadobudnega mladeniča, ki si želi postati naslednji »karate kid«, a mu to nikakor ne uspeva. Z roko želi zlomiti opeko, to pa mora njegov dedek ujeti v kamero mobilnega telefona. Deček poskuša ves dan in vso noč, a to ni velika težava, saj ima iPhone 15 izredno vzdržljivo življenjsko dobo baterije.
V tretjem kratkem filmu Apple izpostavlja novo funkcijo »Check In«, ki samodejno obvesti prijatelje ali družinske člane, ko uporabnik prispe na cilj in tako potrdi svojo varnost. V filmu si mlada voznica izposodi očetov avtomobil in še preden pripelje s parkirišča na cesto, prevrne rolko in koš za smeti. Zaskrbljeni oče živčno in strahom v očeh čaka, da ga mladostnica pokliče, a na koncu filma se pomiri, ko ga iPhone obvesti, da je hči vendarle prispela v šolo.