nina puslar
Opaženo

50 odtenkov kave

Med blagovnimi znamkami, ki letos slavijo pomembne obletnice, je tudi Barcaffè, ki praznuje abrahama.

Okrogli rojstni dan bodo obeležili z velikim spletnim koncertom Nine Pušlar, ki se ga bodo obiskovalci lahko »udeležili« v petek, 8. maja 2020 ob 20. uri, in sicer na Facebookovem profilu Radia 1 ali Barcaffèja. »V petdesetih letih se lahko spremeni marsikaj. Če smo pred 50 leti odlično shajali brez interneta, danes to ni mogoče, delamo, nakupujemo, se izobražujemo preko spleta. Pred pol stoletja smo potovali, se družili in komunicirali precej drugače kot danes. Kljub vsemu pa se nekaj vendarle ni spremenilo. Še vedno najlepše trenutke radi preživljamo v družbi najbližjih, ob slastni hrani in dobri pijači, ki ji skoraj praviloma sledi skodelica mamljivo dišeče kave. To nas povezuje in združuje,« so prepričani v Barcaffèju.

Pol stoletja izbranih okusov

Barcaffèjevi strokovnjaki že vseh 50 let izbirajo le najboljša zrna kave neposredno pri pridelovalcih. Danes družino Barcaffè sestavlja pestra izbira raznovrstnih kavnih mešanic, arom in napitkov, ki uporabnikom lepšajo jutra in popoldneve, od klasike v rožnati vrečki, bio mešanice, single origin kave, Black'n'Easy turške kave do instant napitkov za posebno kremasta doživetja.

50-letni razvoj blagovne znamke Barcaffè bomo obširneje predstavili v rubriki Zgodba o znaMMki v naslednji številki MM-a, ki izide konec maja 2020.

Foto: Matic Kremžar

 

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji