izbor franja
Opaženo

40. Maraton Franja BTC City Ljubljana

Maraton Franja BTC City je športno-rekreativni dogodek z najdaljšo tradicijo v Sloveniji. Z agencijo Nicha so pripravili oglaševalsko akcijo, v kateri izpostavljajo, da bo letos potekal že štiridesetič.

Kratek opis akcije: Maraton Franja je večgeneracijski dogodek, ki se številnih dotakne tudi z obsežnim medijskim poročanjem. Leta 2020 je bil v času ukrepov proti covidu-19 tudi edini izvedeni kolesarski maraton na svetu, čeprav okrnjen; na njem je tekmovalo 2.000 udeležencev, uradno spletno stran prireditve pa je obiskalo skoraj pol milijona obiskovalcev.

franja3

franja4

franja5

franja6

Elementi akcije: veliki oglasni plakati, tiskani oglasi, bilten, pasice, transparenti, spletni mediji

Predstavnica naročnika: Maja Oven

Vodja projekta v agenciji: Marjeta Kirn Kljajič

Kreativni direktor: Nicha

Tekstopiska: Maja Oven (Rog, BTC)

Umetniška direktorica in oblikovalka: Petra Kržičnik

Medijska agencija: BTC

Trajanje akcije: junij 2021

Naslovnica 477

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

petra grosman
06. 03. 2021

Petra Grosman je že deset let ena od najpomembnejših članic ekipe, ki organizira svetovni…

Ko spremljaš to uspešno zgodbo od samih začetkov, ko si priča dejstvu, da je mogoče iz neprepoznavnega športa narediti privlačen šport s trumo…

lesnina
03. 03. 2021

Po mnenju številnih sta Lesnina in Futura DDB v teh dneh predstavili resnega tekmeca za…

Nastopajoči so absolutno dodana vrednost tega oglasa. Še zdaj ne morem verjeti, da smo imeli takšno srečo.

MITO MIHELIC
27. 02. 2021

Oblikovalski strateg Mito Mihelič se pri svojem delu v največji meri posveča razumevanju…

»Ni vam treba biti oblikovalec, da v podjetje uvajate design thinking; morda celo bolje, če niste. Oblikovalci so najslabši možni design thinkerji,…

Naši avtorji