m
Intervju

Ciljano televizijsko oglaševanje kot nova oglaševalska rešitev

Podjetje Castoola, pionir na področju  ciljanega (addressable) televizijskega oglaševanja v Sloveniji in širše v Evropi, je podpisalo partnerstvo z VIDAA TV Hisense Europe. Kaj to pomeni?

»Castoola na eni strani povezuje televizijske operaterje in medijske hiše, da jim omogoči prehod v digitalno dobo televizijskega oglaševanja, po drugi strani pa oglaševalcem odpira nov oglasni prostor ter tako ponujajo nove možnosti oglaševanja, preko katerih lahko nagovarjajo različne ciljne skupine,« uvodoma pove Filip Remškar, direktor podjetja.

Kako je to videti v praksi?

To pomeni, da omogočamo interaktivne, ciljane in merljive oglase znotraj televizijskega okolja. Blagovnim znamkam pomagamo doseči gledalce, kjerkoli so, omogočamo natančno ciljanje prek enotne dostopne točke za načrtovanje, nakup in poročanje o kampanjah. Naša temeljna vrednota je inovativnost, vizija pa postati soustvarjalec trendov v industriji televizijskega oglaševanja že danes. Partnerstvo s Hisense VIDAA je lep odraz naše vizije ter hkrati potrditev, da smo zaupanja vreden in kredibilen partner za promocijo in prodajo oglasnega prostora.

Kaj točno je in koliko ljudi uporablja vmesnik VIDAA?

Hisense VIDAA je dinamično tehnološko podjetje, ki so ga leta 2019 ustanovili v skupini Hisense. Razvili so inovativni VIDAA Smart TV operacijski sistem ter platformo za prenos raznolikih video vsebin. Njihova glavna prednostna naloga je zagotoviti zanimivo in intuitivno izkušnjo pametnih televizorjev za uporabnika. Z močno predanostjo preseganju tehnoloških mej ter spodbujanju sodelovanja, Hisense VIDAA oblikuje prihodnost spremljanja video vsebin.

Hisense VIDAA je globalno prisotna, in sicer v kar 193 državah, ki mesečno dosegajo okoli 20 milijonov pametnih naprav. Za primerjavo, v Sloveniji je danes aktivnih 25.000 Hisense VIDAA pametnih televizorjev.

Kaj pa pomeni vaše partnerstvo za gledalce televizije?

Za samega gledalca to pomeni, da bo sedaj, ko bo prižgal svoj pametni Hisense VIDAA TV, na njem zagledal lokalizirano oglasno sporočilo. Za nas je partnerstvo z vidika pozicioniranja na trg zelo pomembno, saj lahko oglaševalci že danes, poleg Slovenije, zakupijo različne trge v Adria regiji. Oglaševalsko rešitev ponujamo tako tudi na Hrvaškem, Srbiji, Bosni in Hercegovini, Črni Gori, Severni Makedoniji.

Kaj pa to pomeni za blagovne znamke oziroma oglaševalce?

Vemo, da se televizijski ekosistem zelo hitro spreminja, posledica tega pa je nedvomno vedno večja razpršenost gledalcev, ki jih oglaševalci vedno težje dosežejo. Trend spremljanja linearne televizije je v upadu oz. jo pogosteje spremlja starejša populacija, medtem ko mlajše generacije gledajo vedno več pretočnih vsebin kot so Netflix, Disney+, ipd. Oglasni prostor, ki je v Sloveniji na voljo preko operaterjev in oglasni prostor na pametnih televizorjih Hisense VIDAA, tako omogoča, da polovimo tiste gledalce, ki linearne televizije zelo malo gledajo ali sploh ne gledajo, blagovnim znamkam pa omogočamo izpostavitev v varnem okolju na televizijskem zaslonu.

Za konec prosim še razložite vašo idejo, da je ciljano televizijsko oglaševanje boljše kot običajno.

Ciljano televizijsko oglaševanje je nova realnost, saj je gledanje linearne televizije v upadu, zato morajo oglaševalci linearne televizijske kampanje dopolnjevati s ciljanimi televizijskimi oglasi. Je pa res, da je ciljano televizijsko oglaševanje bolj usmerjeno v potrošnika oz. gledalca, kar pomeni, da so oglasi lahko ciljani in segmentirani. Lahko bi rekel, da ciljano televizijsko oglaševanje povzema digitalno logiko, ki se preslika v to okolje. Naša platforma omogoča tudi analitiko in realnočasovno spremljanje kampanj. In nenazadnje je pomembna prednost za oglaševalce tudi omejevanje frekvence oglasov in možnost komuniciranja različnih sporočil različnim ciljnim skupinam.

z

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji