MModerni seminar: Kako pripraviti strategijo komunikacije dela na daljavo
Delo od doma je naša realnost. V nekaterih podjetjih zelo »škripa«, v drugih funkcionira brezhibno. Ogromno je odvisno od komunikacije. Četudi imate na voljo vso tehnologijo, to še ne pomeni, da imajo vodstvo in zaposleni zadostno podporo.
Delo od doma je postal del vsakdanjika. Čeprav imamo vse tehnološke pripomočke, pa komunikacija na daljavo prepogosto šepa. Ravno tej se bomo posvetili v sodelovanju z Danielo Bervar (CorpoHub)
Drugi val pandemije je potrdil napovedi, da bo prihodnost obarvana z delom na daljavo. Podjetja se trudijo podpirati tako vodje, kakor zaposlene s potrebno tehnologijo in pogoji za delo na daljavo. Ena to počno uspešno, spet druga manj uspešno. Kaj je torej potrebno storiti, da bo prehod na delo na daljavo čim »mehkejši«?
Na delavnici bomo odgovorili na vprašanja:
- Kako pripraviti strategijo za uspešno delo na daljavo v organizaciji ali v oddelku?
- Kako jo pripraviti, kako jo primerno skomunicirati sodelavcem?
- Na kaj je potrebno paziti, kako se spremembe odražajo v praksi?
- Kako prepričati tiste, ki nočejo sprejeti sprememb?
Trajanje: 3 interaktivne ure
Vsebina:
- Del: struktura
Uvodni spoznavni krog + lomilec ledu (icebreaker ;))
Značilnosti dobre strategije dela na daljavo – na kaj je potrebno paziti
Katere kompetence moramo razvijati pri zaposlenih za uspešnejše delo na daljavo
Kako in kdaj vključiti pravno službo, urediti pravne vidike in zadostiti zakonodaji
Tehnične rešitve: kaj potrebujemo, kaj vse obstaja in kaj vse je sprejemljivo?
- 10 min odmor
- Del: komunikacija
Kako pripraviti komunikacijsko strategijo in česa ne smemo izpustiti
Kako prepričati neprepričljive
- 10 min odmor
- Del: izvedba
Implementacija komunikacijske strategije
T.i. Team agreements oziroma Organization agreements
Kontinuiteta in spremembe?
Podpora vodstva in dajanje zgleda
Delavnica je interaktivna, temelji na primerih iz prakse, prav tako pa bodo udeleženci:
- lahko izmenjali izkušnje s prakse
- v manjših skupinah (nreakout rooms) delali na lastnih primerih
- prejeli konkretne napotke za izzive v lastni organizaciji
- Nekaj stavkov o avtorju/predavatelju
Daniela Bervar Kotolenko, MBA, je soustanoviteljica in partnerka v podjetju CorpoHub d.o.o., ki se ukvarja z agilno in inovativno transformacijo večjih organizacij, tako v Sloveniji, kakor v tujini. Ima bogate izkušnje na področju treningov in coachinga ekip in vodij večjih podjetij s področja agilnosti, prav tako pa tudi komunikacij z javnostjo.
PREDAVATELJICA: Daniela Bervar Kotolenko
KDAJ: 26. november 2020, med 9:00 in 12:00, dogodek bo v online okolju ZOOM
PRIJAVI SE NA: mmoderniseminarji@marketingmagazin.si, tel: 01 43 45 641
CENA SEMINARJA: 100,00 EUR + DDV. Za prijave do 23. novembra 2020 in za naročnike MM-a velja 25 % popust.
MM-garancija: Če s seminarjem ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar.