športna konferenca
Dogodki

Inovativne rešitve odpirajo nove dimenzije športa

Ekipa Sportech Business in institucionalni partner Olimpijski komite Slovenije vabita na brezplačni inovativni spletni dogodek, Sportech Business Conference, na katerem bodo govorili o trendih v športu in tehnologiji.

»V času, ko vsi čakamo, kdaj se bo naše osebno in poslovno življenje vrnilo v običajno stanje, bo šport gotovo eden od prvih, ki bo ponazarjal to stanje. Ne samo športna, temveč tudi splošna javnost, željno pričakuje vrnitev športa na igrišča in pred televizijske zaslone, skupaj z njimi pa tudi sponzorji in mediji. Poleg rekordne gledanosti je pričakovati, da bodo aktivnosti na področju športnega marketinga in športnega sponzorstva posledično zaznamovale tudi tovrstne aktivnosti na vseh preostalih področjih, zato je še toliko bolj pomembno, da smo seznanjeni s trendi,« pravijo organizatorji konference Sportech Business.

Šport in tehnologija naj ostaneta zaveznika

Gre za prvi regijski projekt, ki na enem mestu povezuje podjetja, ki iščejo nove sponzorske priložnosti, organizacije, ki razvijajo poslovne rešitve na področju športa in športne subjekte, ki lahko na ta način pridejo do novih rešitev. Med govorci iz regije bodo Emil Tedeschi, generalni direktor Atlantic Grupe, Blaž Perko, generalni sekretar Olimpijskega komiteja Slovenije, in Gregor Rebolj, serijski podjetnik in investitor, ustanovitelj podjetij Klika, Kyuriosity in Silicon Gardens. Govorili bodo o novih trendih na področju športa in tehnologije, o tem, kaj nas čaka po epidemiji, o novih priložnostih za start-upe, športne organizacije in sponzorje ter o pomembnosti povezovanja vseh športnih deležnikov v regiji.

»Zanimivo je spremljati, kako splošen tehnološki razvoj spreminja šport na različnih ravneh. Inovativne rešitve odpirajo nove dimenzije ukvarjanja s športom, spremljanja in upravljanja športa. Pomembno se mi zdi, da šport in tehnologija ostaneta zaveznika,« je pred začetkom konference povedal Blaž Perko, generalni sekretar OKS.

blaž perko

Intervju

kreativni gen
18. 01. 2021

Marketing mreža je v soboto, 16. januarja 2021, premierno predvajala film Kreativni gen.…

maja golob
15. 01. 2021

Maja Golob je soustanoviteljica marketinške agencije Spago, katere poslanstvo je, da…

dobroje
13. 01. 2021

Prodajne police trgovin z živili se šibijo pod različnimi izdelki in za potrošnike, ki se…

Snovalci blagovne znamke Dobroje so si za svoj cilj zastavili, da bodo z lastno dostavo zaposlenim na delovnem mestu ali pa doma omogočili celovit in…

Naši avtorji