m
Diggit

WARC: Novo poglavje za povezano televizijo

Najnovejše WARC-ovo poročilo o globalnih oglaševalskih trendih ima naslov Novo poglavje CTV, kar priča o tem, da je ta kanal velik oglaševalski potencial.

Izraz povezana televizija (CTV) se nanaša na vse televizijske sprejemnike, povezane z internetom, najpogosteje pa se uporablja za pretočne videe, povezave s platformami, kot so Netflix, Disney+, Spotify, računalniškimi igricami in podobno.

Oglaševalski proračuni na povezani televiziji (CTV) naraščajo

Ker se gledalci selijo z linearne televizije na povezano televizijo, se z njimi selijo tudi oglaševalski proračuni. Vrednost CTV je na svetovni ravni dosegla okoli 26 milijarde evrov, kar je 13,2 odstotka več kot leta 2022. Oglaševalski prihodki sicer ne rastejo tako hitro kot pri konkurenčnih kanalih, kar je po mnenju WARC-a posledica priljubljenosti drugih platform in nepoznavanje tega komunikacijskega kanala. Za primerjavo, YouTubovi prihodki od oglaševanja so se v zadnjem letu povečali za 17,4 odstotka. Vzrok počasne rasti naj bi bili tudi »drobitev« na manjše operaterje, črpanje oglaševalskih sredstev iz obstoječih proračunov in dolgo obdobje neprestanih sprememb ekonomike televizijskega trga.

Pretočne vsebine: Evolucija, ne revolucija

Najnovejše WARC-ovo poročilo o globalnih oglaševalskih trendih ima naslov Novo poglavje CTV, kar priča o tem, da je ta kanal vreden preučevanja oglaševalskih naložb in vzorcev potrošnje, poleg tega pa ima velik oglaševalski potencial. Alex Brownsell, vodja za vsebine pri WARC Media, pravi: »Oglaševalska sredstva za CTV se povečujejo, vendar ne tako hitro, kot bi pričakovali. Medtem ko se oči hitro preusmerjajo z oddajanja na pretakanje, vidimo, je to evolucija in ne revolucija.« Pri tem dodaja, da bo potrebnega še nekaj truda, da bi CTV-ju pomagali uresničiti njegov polni potencial in zagotoviti, da bodo lastniki medijev lahko pritegnili oglaševalski denar izven trenutnih omejitev televizijskega trga.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji