m
Diggit

WARC: Novo poglavje za povezano televizijo

Najnovejše WARC-ovo poročilo o globalnih oglaševalskih trendih ima naslov Novo poglavje CTV, kar priča o tem, da je ta kanal velik oglaševalski potencial.

Izraz povezana televizija (CTV) se nanaša na vse televizijske sprejemnike, povezane z internetom, najpogosteje pa se uporablja za pretočne videe, povezave s platformami, kot so Netflix, Disney+, Spotify, računalniškimi igricami in podobno.

Oglaševalski proračuni na povezani televiziji (CTV) naraščajo

Ker se gledalci selijo z linearne televizije na povezano televizijo, se z njimi selijo tudi oglaševalski proračuni. Vrednost CTV je na svetovni ravni dosegla okoli 26 milijarde evrov, kar je 13,2 odstotka več kot leta 2022. Oglaševalski prihodki sicer ne rastejo tako hitro kot pri konkurenčnih kanalih, kar je po mnenju WARC-a posledica priljubljenosti drugih platform in nepoznavanje tega komunikacijskega kanala. Za primerjavo, YouTubovi prihodki od oglaševanja so se v zadnjem letu povečali za 17,4 odstotka. Vzrok počasne rasti naj bi bili tudi »drobitev« na manjše operaterje, črpanje oglaševalskih sredstev iz obstoječih proračunov in dolgo obdobje neprestanih sprememb ekonomike televizijskega trga.

Pretočne vsebine: Evolucija, ne revolucija

Najnovejše WARC-ovo poročilo o globalnih oglaševalskih trendih ima naslov Novo poglavje CTV, kar priča o tem, da je ta kanal vreden preučevanja oglaševalskih naložb in vzorcev potrošnje, poleg tega pa ima velik oglaševalski potencial. Alex Brownsell, vodja za vsebine pri WARC Media, pravi: »Oglaševalska sredstva za CTV se povečujejo, vendar ne tako hitro, kot bi pričakovali. Medtem ko se oči hitro preusmerjajo z oddajanja na pretakanje, vidimo, je to evolucija in ne revolucija.« Pri tem dodaja, da bo potrebnega še nekaj truda, da bi CTV-ju pomagali uresničiti njegov polni potencial in zagotoviti, da bodo lastniki medijev lahko pritegnili oglaševalski denar izven trenutnih omejitev televizijskega trga.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji