x
Diggit

Daktela zdaj tudi na slovenskem trgu

Daktela, eden od vodilnih evropskih ponudnikov informacijskih rešitev za kontaktne centre in podporo strankam, po novem svoje storitve Daktela 6.0 v oblaku ponuja tudi slovenskim podjetjem in javnim ustanovam.

Ena od vodilnih evropskih programskih storitev v oblaku za obvladovanje večkanalne komunikacije v kontaktnih centrih in službah za podporo strankam je vstopila na slovenski trg. Kot pravijo v Dakteli, prinašajo najsodobnejše digitalne tehnologije in poslovne prakse za vodenje in izvajanje komunikacijskih dejavnosti za podporo strankam pri nudenju storitev ter trženju, prodaji in poprodajnih aktivnostih. Njihove storitve za večkanalno komunikacijo in vodenje kontaktnih centrov uporablja več kot tisoč podjetij po vsej Evropi, kot so Muziker, Notino, Eyerim, Heureka in Mall Group.       

»Nenehno izboljševanje izkušnje strank je vse bolj v ospredju razvoja slovenskih organizacij, tako podjetij kot tudi javnih ustanov. Zavedajo se, da delujejo v spletu globalne ponudbe in digitalizacije, ki odpravljata meje in razdalje pri ponujanju, nakupovanju in uporabi izdelkov in storitev,« je povedal Domen Copič, vodja Dakteline pisarne v Ljubljani. Kot dodaja Copič, je njihova glavna konkurenčna prednost v tem, da uporabnikom zagotavljajo kakovostno oskrbo strank preko vseh razpoložljivih komunikacijskih kanalov, ne glede na to, ali gre za govorno komunikacijo, e-pošto, sporočila SMS, spletni klepet in družbena omrežja ali digitalne storitve za spletno in mobilno komunikacijo.

Njihova rešitev v oblaku nudi tudi spremljanje, analiziranje in poročanje o delovanju ekipe kontaktnega centra preko vseh uporabljenih komunikacijskih kanalov. Z optimizacijo in preglednostjo delovnih procesov v kontaktnem centru organizacije lažje dosegajo zadovoljstvo strank in ohranjajo ugled na trgu, saj lahko z enako veliko ekipo odgovarjajo na povečevanje obsega komunikacije in razvijejo dodatne komunikacijske kanale, se pravočasno okrepijo z dodatnimi človeškimi viri in kompetencami ter uvedejo sodobne avtomatizirane podporne storitve, še pojasnjujejo pri Dakteli.

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji