eva longoria
Aktualno

Zvezdniški oglas iz karantene

Marsikatera ženska je v času samoosamitve pogrešala frizerja in je morala za svojo pričesko (in narastek) poskrbeti kar sama.

Med njimi je tudi igralka Eva Longoria, ki pa je med prekrivanjem svojih sivih las posnela še oglas za blagovno znamko L'Oreal Paris. Projekt je nastal v sodelovanju z agencijo McCann-Paris, z njim pa so želeli prikazati, da je uporaba L'Orealovih barv za lase tako preprosta, da se barvanja resnično lahko lotimo kar same. Pri tem so poudarili svoj slogan »Ker se cenim« in omenili, da je zdaj čas, ko se moramo ženske ceniti (še) bolj kot kdaj koli prej.

L'Orealova ambasadorka Eva Longoria je oglas posnela v samoosamitvi, pri čemer je uporabila dva pametna telefona, medtem ko so ji iz agencije preko aplikacije Teams sproti sporočali navodila. Predvajali ga bodo na televiziji in družbenih omrežjih v ZDA, Veliki Britaniji, Franciji in Nemčiji.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji