smk finale
Aktualno

Znani so finalisti za nagrado marketinška odličnost leta

Znanih je 13 finalistov, ki se bodo v štirih kategorijah potegovali za letošnje nagrade marketinška odličnost leta.

V kategoriji Odličen korak pred drugimi se bodo za nagrado potegovali Elan z zložljivimi smučmi »Elan Voyager«, Atlantic Droga Kolinska – Argeta s projektom »Posoška postrv« in Atlantic Droga Kolinska – Argeta Exclusive s projektom »Zvočno okušanje«. V kategoriji Transformacija so finalisti Telekom Slovenije (Odličnost uporabniške izkušnje), Hisense Gorenje Europe (Transformacija poslovanja, lastni E-commerce) in Mercator (M soseska). Trije finalisti v kategoriji Odličnost marketinške strategije so NLB (Strateška iniciativa osredotočenosti na stranke), Atlantic Droga Kolinska (Nova strategija blagovne znamke Donat) in Atlantic Droga Kolinska – Argeta (Večanje »deleža kruha«). Zadnja je kategorija Odličnost odgovornega delovanja in marketinška odličnost v izrednih razmerah, v kateri so finalisti Atlantic Droga Kolinska – Argeta (»Podpiramo lokalno – Posoška postrv«), NLB (»#OkvirPomoči«, 1. sezona), Atlantic Droga Kolinska (»Argeta Exclusive – #podpiramo lokalno) in Tuš (»Ana Roš & Tuš).

Društvo za marketing Slovenije z nagrado marketinška odličnost leta nagrajuje prebojne projekte, s katerimi podjetja oz. organizacije postavljajo nove standarde v marketinški stroki in dokazujejo vrednost marketinga na vseh ravneh poslovanja. »Z nagrado poudarjamo vlogo marketinga v organizacijah in jo izboljšujemo, predvsem v odnosih, ki ga imata do marketinga stroka in celotno poslovno okolje. Z nagrado nagrajujemo celovit marketinški pristop, ki ga ekipe predstavijo v prijavnicah. Ocenjujemo učinkovitost, razumevanje in diagnostiko problema, inovativnost rešitve in postavljene cilje. Ter najpomembnejše: odgovore nanje, ki se kažejo v doseženih rezultatih,« pravi Petra Čadež, predsednica Društva za marketing Slovenije in predsednica komisije za nagrade marketinška odličnost.

Zmagovalce bo Društvo za marketing Slovenije razglasilo na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu 4. oktobra 2021.

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji