BalCannes
Aktualno

Znane so strokovne žirije tekmovanja BalCannes

Znani so strokovnjaki, ki bodo odločali o najboljših projektih na regionalnem tekmovanju BalCannes. Med žiranti bo pet slovenskih predstavnikov, med njimi tudi Simona Kruhar Gaberšček, odgovorna urednica Marketing magazina.

BalCannes združuje najboljše projekte iz regije, ki tekmujejo v 17 kategorijah. Letos jih bo ocenjevala žirija iz vrst oglaševalcev in agencij, žirija profesionalnih medijev pa bo podelila posebno nagrado Editor's Pick Award s ciljem izbrati najbolj izstopajoče projekte iz Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Severne Makedonije, Slovenije in Srbije.

Strokovnjaki iz agencij, ki bodo med projekti iz regije izbrali najboljše, so: Toše Arsov (New Moment New Ideas Company Skopje, Severna Makedonija), Vesna Beganović (Via Media, BIH), Darko Bosnar (Imago Ogilvy, Hrvaška), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvaška), Žare Kerin (Futura DDB, Slovenija), Ejub Kučuk (MITA Group, BiH), Jana Savić Rastovac (McCann Beograd, Srbija), Milan Stojanov (Publicis Groupe Makedonija, Severna Makedonija), Jure Tovrljan (Pristop, Slovenija) in Ivan Živković (Pioniri Communications, Srbija).

BalCannes2

Oglaševalsko perspektivo bodo letos zastopali naslednji strokovnjaki: Katja Fašink (ELES, Slovenija), Maja Grbović (Mercator-S, Srbija), Marija Jakeljić (Croatia osiguranje, Hrvaška), Anna Maria Librić (JGL, Hrvaška), Andrea Lizdek (Banjalučka pivovarna, Bosna in Hercegovina), Lidija Rakuša (Spar Slovenija, Slovenija), Vildana Skorupan (Telemach, Bosna in Hercegovina), Stefan Todorovski (Pivara Skopje, Severna Makedonija), Ratka Tricovska (Stopanska banka AD – Skopje, Severna Makedonija) in Ivan Žagar (Jaffa, Srbija).

BalCannes3

Medijsko žirijo BalCannesa pa sestavljajo: Sandra Babić (Lider Media, Hrvaška), Nenad Danilović (Oglaševalec Srbija, Srbija), Ekrem Dupanović (Media Marketing, BIH), Boris Eftimovski (Marketing365, Severna Makedonija) in Simona Kruhar Gaberšček (Marketing magazin, Slovenija).

BalCannes4

Na tekmovanje lahko prijavitelji prijavijo projekte, ki so nastali med 20. avgustom 2021 in 16. novembrom 2023. Rok za pozno prijavo je 27. november 2023.  

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji