žito
Aktualno

Žitov znak zanesljivega dobavitelja odraža kakovostno oskrbo z živili

Trajnostna naravnanost, preverjeni dobavitelji, lokalne sestavine, ki se povežejo v kakovostne in varne izdelke ter zanesljiva dostava. To so lastnosti, ki opisujejo poslovanje Žita.

»V Žitu smo zavezani proizvodnji in dobavi varnih, certificiranih izdelkov, ki so v največji možni meri proizvedeni iz lokalnih surovin za domač okus ter dobavljenih s strani preverjenih dolgoletnih dobaviteljev. Da izpostavimo svojo zavezo trajnosti in zanesljivosti v odnosu tako do kupcev kot poslovnih partnerjev, smo kot dodaten pečat in simbol kredibilnosti podjetja Žito na slovenskem trgu zasnovali znak zanesljivega dobaviteljaje nov Žitov znak opisal Janez Bojc, generalni direktor Žita.

žito

Tako preko enotnega simbola in dveh različnih sloganov, enega za potrošnike in drugega za poslovne partnerje, v Žitu izkazujejo svojo skrb za nemotene procese dobave kakovostnih izdelkov.

žito

 

Blagovne znamke Žito, Gorenjka, Šumi, 1001 CVET in Zlato polje imajo dolgoletno tradicijo in so med potrošniki dobro prepoznavne. Prav tako se 1001 CVET in Zlato polje glede na raziskavo agencije Ipsos iz leta 2019 uvrščata med deset najmočnejših blagovnih znamk v FMCG panogi v Sloveniji. S sloganom »Vaš obrok, naša skrb iz Slovenije« v Žitu tako potrošnikom sporočajo, da sta trajnost in zaveza neprestani najvišji kakovosti dve izmed najpomembnejših vrednot Žita. Zato sodelujejo z lokalnimi, preverjenimi dobavitelji, proizvajajo kakovostne in varne izdelke, ki imajo prepoznaven in domač okus. Hkrati pa omogočajo redno dostavo na trgovske police, kjer kupce čaka širok nabor Žitovih izdelkov za vsako kulinarično priložnost.

žito

S sloganom »Trajno in varno skrbimo za najljubše okuse iz Slovenije« pa nagovarjajo svoje poslovne partnerje in dobavitelje. V Žitu namreč zaradi svoje lokalizirane in razvejane infrastrukture zagotavljajo visoko fleksibilnost, hitre in kratke dobavne poti pri dnevni dostavi tako dobaviteljem kot poslovnim partnerjem. Zanesljivost pri servisiranju preskrbovalne verige in izjemna odzivnost na katerokoli povpraševanje pa sta stalnici, zaradi katerih je partnerstvo z Žitom več kot dobrodošlo.

»V Žitu smo želeli ob pripravi znaka zanesljivega dobavitelja hkrati izraziti posebno zahvalo vsem našim poslovnim partnerjem za dosedanje dobro sodelovanje. Znak je tako hkrati način, s katerim želimo kot ključno podjetje v slovenski prehrambni oskrbovalni verigi negovati in utrditi dolgoročne ter stabilne partnerske odnoseje še dodal Janez Bojc.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji