podkasti3
Aktualno

Za dobre podkaste bo vedno prostor

Po tem, ko smo prejšnji teden poročali o dveh novih platformah za podkaste, ki sta zaživeli pri nas, smo se z nekaj slovenskimi kreativci pogovarjali o tem, ali tudi sami poslušajo (in gledajo) podkaste ter kateri so njihovi naljubši.

Medeja Kraševec, kreativna direktorica v agenciji Luna \TBWA, pravi, da podkaste rada posluša, še raje pa gleda. »Saj veste – slika pove več kot tisoč besed, pa tudi telesna govorica je zelo zgovorna. Zato zvoku zelo rada dodam še sliko, v tem primeru sem tudi bolj pozorna, lažje spremljam in manj pogosto me v mislih odnese nekam stran,« pravi.

Za podkaste se odloča na podlagi vsebine, »ta vsebina pa je včasih lahko tudi oseba, torej voditelj ali gost. Podkasti imajo na srečo tri stebre – temo, gosta in voditelja. Včasih je dovolj, da je zanimiv samo eden,« meni in doda, da se ji trg podkastov še ne zdi prenasičen. Prepričana je namreč, da prostora za dobro vsebino nikoli ne zmanjka. »Bo pač izrinila drugo, slabšo. Verjetno bo prej zmanjkalo ur v dnevu poslušalcev (smeh).«

Pa njeni naljubši? »Med slovenskimi kar koli z mreže Apparatus. Lahkotno, zabavno, včasih tudi poučno. Med tujimi trenutno Funny cause it’s true. Super koncept in svež pristop k podkast pogovoru. Zanimive teme, zanimivi gostje, zanimiva voditeljica. 3/3.«

Medeja Kraševec

»S poslušanjem velikokrat združim prijetno s koristnim«

Tjaša Lenardič, strateginja v digitalni agenciji ENKI, podkaste posluša, ker se ji zdi, da lahko s poslušanjem velikokrat združi prijetno s koristnim. »Ob rutinskih in 'nemiselnih' procesih si v namen nabiranja novega znanja ali sprostitve velikokrat nadanem slušalke in si zavrtim kakšno epizodo. Najpogosteje je to v avtu ali ob kakšnem drugem delu, kjer je sluh še neizkoriščen čut, zato jih raje poslušam, kot gledam,« pravi.

Navadno se za poslušanje odloči na podlagi vsebine ali gostov, med njenima najljubšima pa sta podkasta This Old Marketing in Aidea, kjer jo pritegnejo predvsem vsebinsko raznoliki gostje, ki vedno prinesejo neko globlje spoznanje.

Tjaša Lenardič

»Podkasti so vsebine, ki jih najpogosteje spremljam«

Tudi Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji SHIFT, rad posluša podkaste in pravi, da so to pravzaprav vsebine, ki jih najpogosteje spremlja – tako posluša kot tudi gleda. Podkaste izbira na podlagi vsebine, ker ga zanimajo specifične teme, kot sta na primer true crime in NFL. »Redkeje se odločam zaradi točno določene osebe. V bistvu se mi je to zgodilo samo pri Broken Records, podkastu, do katerega me je pripeljal Rick Rubin,« pravi in doda, da je prostora na področju podkastov še veliko. »Ker spremljam predvsem tuje podkaste, vem, kako razvejan je ta svet drugje. Kljub temu da smo manjši trg, se mi zdi, da je še veliko prostora predvsem z vidika tem, ki jih podkasti pokrivajo.«

Katere pa najraje posluša? »Od slovenskih le Šport 202, ker v času večjih dirk intenzivno pokriva kolesarstvo. Pa seveda Lahkonočnice, ki jih soustvarjam. Med tujimi The Daily, Anatomy of Murder, Crime Junkie, Cheesehead TV, Reply All, občasno tudi prej omenjeni Broken Records. Od nekaj ljudi sem slišal dobre stvari o podkastu Rabbit Hole, tako da bo ta naslednji, ki se ga bom lotil,« še pove.

luka bajs

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji