Maja Šorli Jakin
Aktualno

Za blagovno znamko je najslabše, če zdaj izgine

Maja Šorli Jakin, solastnica in direktorica vsebin v agenciji za digitalni marketing W3B, opozarja, da je za blagovne znamke v tem trenutku najslabše, kar lahko naredijo, da »izginejo«. Namesto tega naj svojo strategijo le prilagodijo razmeram.

Po njenih opažanjih gredo v trenutni situaciji tako posamezniki tudi tudi blagovne znamke in uporabniki skozi določene faze navajanja na novo realnost. V prvi fazi so tako pri nekaterih naročnikih opazili večjo stopnjo previdnosti in jim takrat svetovali, naj ne prekinejo z aktivnostmi, temveč da strategijo skupaj prilagodijo razmeram. »Ob pregledu aktivnosti svetovnih blagovnih znamk smo opazili, da so se tudi drugi odločili za ta korak. Medijske hiše poročajo o povečanju 'ratingov' in obiskanosti spletnih portalov, zato me veseli, da znamo to z naročniki tudi izkoristiti,« pravi Maja Šorli Jakin.

Zmanjali so se proračuni za promocijo, ne pa tudi za ustvarjanje vsebin

Kot pravi, so uporabniki zdaj še toliko bolj željni kakovostnih in relevantnih kratkočasnih vsebin tudi na družbenih omrežjih. Po njenih besedah podjetja preusmerjajo svojo pozornost iz kombinacije ustvarjanja potrebe in prodaje h grajenju blagovne znamke in sanjarjenju, kar bo prineslo rezultate po koncu krize. »Če so se že kje zmanjšali proračuni, so se za promocijo in ne za ustvarjanje vsebin. Kombinacija nižjih vložkov in višjega števila prikazov pa je prinesla znižanje cen,« pove. Kot dodaja, so določene panoge seveda bolj prizadete. »Tukaj imam v mislih predvsem turizem, kjer je bil upad prodaje takojšen. Na srečo se je bila večina naših naročnikov pripravljena prilagoditi in sprejeti novonastalo negotovo situacijo, kar se jim bo zagotovo obrestovalo,« pravi.

Metrike se (še) niso zelo spremenile

Opazila je tudi, da imajo blagovne znamke, ki so leta in leta na družbenih omrežjih gradile kakovostno in zvesto skupnost, še naprej dober odziv na vsebine. Pozitiven odziv je tudi na manj prijetne novice, na primer na odpovedi turističnih aranžmajev. »Seveda pa moramo vedeti, da zdaj vsebine blagovnih znamk tekmujejo za doseg in pozornost uporabnikov z vsebinami o koronavirusu, kar pod črto pomeni, da se, tudi če zdaj preživimo več časa na spletu in družbenih omrežjih, metrike (še) niso zelo spremenile,« zaključi.

w3b graf

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji