Maja Šorli Jakin
Aktualno

Za blagovno znamko je najslabše, če zdaj izgine

Maja Šorli Jakin, solastnica in direktorica vsebin v agenciji za digitalni marketing W3B, opozarja, da je za blagovne znamke v tem trenutku najslabše, kar lahko naredijo, da »izginejo«. Namesto tega naj svojo strategijo le prilagodijo razmeram.

Po njenih opažanjih gredo v trenutni situaciji tako posamezniki tudi tudi blagovne znamke in uporabniki skozi določene faze navajanja na novo realnost. V prvi fazi so tako pri nekaterih naročnikih opazili večjo stopnjo previdnosti in jim takrat svetovali, naj ne prekinejo z aktivnostmi, temveč da strategijo skupaj prilagodijo razmeram. »Ob pregledu aktivnosti svetovnih blagovnih znamk smo opazili, da so se tudi drugi odločili za ta korak. Medijske hiše poročajo o povečanju 'ratingov' in obiskanosti spletnih portalov, zato me veseli, da znamo to z naročniki tudi izkoristiti,« pravi Maja Šorli Jakin.

Zmanjali so se proračuni za promocijo, ne pa tudi za ustvarjanje vsebin

Kot pravi, so uporabniki zdaj še toliko bolj željni kakovostnih in relevantnih kratkočasnih vsebin tudi na družbenih omrežjih. Po njenih besedah podjetja preusmerjajo svojo pozornost iz kombinacije ustvarjanja potrebe in prodaje h grajenju blagovne znamke in sanjarjenju, kar bo prineslo rezultate po koncu krize. »Če so se že kje zmanjšali proračuni, so se za promocijo in ne za ustvarjanje vsebin. Kombinacija nižjih vložkov in višjega števila prikazov pa je prinesla znižanje cen,« pove. Kot dodaja, so določene panoge seveda bolj prizadete. »Tukaj imam v mislih predvsem turizem, kjer je bil upad prodaje takojšen. Na srečo se je bila večina naših naročnikov pripravljena prilagoditi in sprejeti novonastalo negotovo situacijo, kar se jim bo zagotovo obrestovalo,« pravi.

Metrike se (še) niso zelo spremenile

Opazila je tudi, da imajo blagovne znamke, ki so leta in leta na družbenih omrežjih gradile kakovostno in zvesto skupnost, še naprej dober odziv na vsebine. Pozitiven odziv je tudi na manj prijetne novice, na primer na odpovedi turističnih aranžmajev. »Seveda pa moramo vedeti, da zdaj vsebine blagovnih znamk tekmujejo za doseg in pozornost uporabnikov z vsebinami o koronavirusu, kar pod črto pomeni, da se, tudi če zdaj preživimo več časa na spletu in družbenih omrežjih, metrike (še) niso zelo spremenile,« zaključi.

w3b graf

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji