Z umetno inteligenco do večje učinkovitosti
Podjetje FrodX v četrtek, 27. januarja 2022, organizira spletni seminar, na katerem bodo razpravljali o tem, kako lahko umetna inteligenca prispeva k učinkovitejšemu marketingu in boljšemu odnosu s strankami.
FrodX
Kot pravijo v FrodXu, postopoma vstopamo v ero brez piškotkov, ko postaja analitika za spremljanje učinkovitosti oglaševanja bistveno slabše pregledna oz. neprimerljivo kompleksnejša. Hkrati se postopoma ukinjajo oglaševalski mehanizmi, ki so bili možni do nedavnega in so tudi odlično delovali. Blagovne znamke, ki so v neposrednem odnosu s končnim potrošnikom, zato zelo verjetno čaka sprememba poslovnega modela, ki bo zahtevala uvedbo novih pristopov in novih tehnologij, obenem pa tudi poseg v produktni portfelj, da bo izkušnja stranke na takšni ravni, da jo bo sploh mogoče nagovarjati k ponovnemu nakupu.
Na webinarju, ki je namenjen vsem, ki se posredno ali neposredno ukvarjajo s skrbjo za stranke, trženjem, oglaševanjem in prodajo, boste izvedeli, kako se učinkovito lotiti takšne transformacije in katere tehnologije bodo na poti ključne. Izvedeli boste tudi:
- kako uspešno zaobiti spreminjanje pogojev oglasnih omrežij in prekositi konkurenco;
- kako podrobneje spoznati svoje kupce in z njimi graditi odnos;
- zakaj se lotiti transformacije poslovnega modela in fokus usmeriti v up-sell in replenishment;
- katere tehnologije bodo ključne na poti vaše poslovne preobrazbe.
Svoje izkušnje o tem, kako začeti s spremembo poslovnega modela, bosta z udeleženci delila Igor Pauletič, soustanovitelj FrodXa, in Andrej Bergant, vodilni strokovnjak za marketinške informacijske sisteme v FrodXu.
Webinar, ki bo potekal preko spletne učilnice, bo v četrtek, 27. januarja 2022, ob 13. uri. Prijavite se lahko na tej povezavi.