X Store
Aktualno

X Store: Prodajno mesto nove generacije

V pritličju Kristalne palače v Ljubljani je zaživela nova prodajalna družbe JTI (Japan Tobacco International), kjer pravijo, da ekskluzivna trgovina X Store slavi novo generacijo njihove blagovne znamke.

Kot pravi Dana Karanović, vodja oddelka za izdelke z zmanjšanim tveganjem pri JTI Adriatica, v družbi menijo, da lahko izdelki z zmanjšanim tveganjem bistveno zmanjšajo tveganja, povezana s kajenjem. Kot odgovorno podjetje so tako zavezani k razvoju, preizkušanju in predstavljanju novih izdelkov na trgu: izdelkov, ki lahko zmanjšajo zdravstvena tveganja, povezana s kajenjem. »Izdelki z zmanjšanim tveganjem so del našega nenehnega razvoja in predstavljajo pomemben in odločen korak v prihodnost. Naša kategorija tovrstnih izdelkov z vse večjim portfeljem brezdimnih alternativ je osrednji steber strategije za rast poslovanja in ustvarjanje trajnostne vrednosti,« pravi.

Povpraševanje po teh izdelkih po vsem svetu narašča, saj uporabniki iščejo alternative kajenju. Zato je še posebej ponosna, da je JTI po Japonski in Italiji odprl ekskluzivno trgovino X Store tudi v Ljubljani.

»Naš novi ogrevani tobačni izdelek je nastal v Kaliforniji, razvili pa so ga na Japonskem. Zdaj je prišel v Slovenijo in postal del velike družine dvanajstih trgov z isto ponudbo: od Japonske, Švice, Madžarske, Portugalske, Litve, Kazahstana, Poljske in Grčije do Romunije, Češke in Italije. Trgovina X Store slavi našo novo generacijo blagovne znamke, izkušnjo, ki temelji na izdelku, in je popoln izraz blagovne znamke, ki želi zagotoviti najboljšo izkušnjo v razredu,« pravi Dana Karanović.

Dana Karanović

»Zelo smo ponosni, da je JTI po Japonski in Italiji odprl ekskluzivno trgovino X Store tudi v Ljubljani,« pravi Dana Karanović, vodja oddelka za izdelke z zmanjšanim tveganjem v JTI Adriatica.

Kot v objemu svoje dnevne sobe

Oblikovanje trgovine X Store so pri JTI zaupali oblikovalskemu studiu Peppermilk. Kot pravita direktor Borjan Bojičič in kreativni direktor Jure Senjak, so pri zasnovi želeli ustvariti prostor, ki odseva inovativen dizajn ter obenem deluje domače, prijetno, kot da bi bili v objemu svoje dnevne sobe. »V poslovnem prostoru v pritličju Kristalne palače je prej potekala storitvena dejavnost. S spremembo načina poslovanja se je spremenila tudi dinamika samega prostora, tako v notranjosti kot tudi zunanjosti. Oblikovanje smo prilagodili tako, da lahko obiskovalec pridobi vse pomembne informacije, obenem pa uživa v udobju in se ob skodelici kave ali kozarcu osvežilne pijače prepriča o izdelku,« pravita. Sodobno oblikovanje namreč po njunih besedah sledi želji, da se ločnica med strogim poslovnim prostorom in domom zabriše ter obiskovalcu nudi prijetno nakupovalno izkušnjo.

x store1

x store2

V oblikovalskem studiu Peppermilk pravijo, da so želeli ustvariti prostor, ki odseva inovativen dizajn ter obenem deluje domače, prijetno, kot da bi bili v objemu svoje dnevne sobe: »Oblikovanje smo prilagodili tako, da lahko obiskovalec pridobi vse pomembne informacije, obenem pa uživa v udobju in se ob skodelici kave ali kozarcu osvežilne pijače prepriča o izdelku.«

V ospredju so mehke, zaobljene linije

Izbrali so barvno shemo, ki kombinira hrast, belo matirano steklo, črno-belo kombinacijo, imitacijo zelenja ter igro luči. To so dosegli tako, da so obstoječi parket zamenjali v vizualno ustreznejšega – izbrali so odtenek želenega hrasta. V ujemajočem dekorju tal so uredili tudi celotno pohištvo, ki je izdelano po meri. »Izpostavila bi zaobljene linije vsakega posameznega kosa pohištva. Mizarji so s posebnimi postopki naredili zahtevan radij, ki zaključkom na pohištvu dodaja lahkotnost, videzu interierja pa odvzema strogost. Zaobljene linije lahko opazimo tako po stenskih oblogah kot tudi v obliki talne preproge. Rdeča nit se nadaljuje tudi pri edinstvenih mizicah, ki so bile oblikovane prav za potrebe trgovine. Celoten videz zaokrožijo še udobni fotelji,« povesta oblikovalca.

Tudi svetila sledijo smernici mehkih linij. Nad informacijskim pultom obiskovalce pozdravi ovalno spuščeno svetilo, nad klubskima mizicama pa sveti spuščena kombinacija črno-belih svetil Intra lighting. Pestrost pri igranju s svetlobo dodajajo LED-trakovi na pohištvu in stenskih oblogah. Posebnost v prostoru je tudi uporaba nove tehnologije pametnega stekla, s katero so omogočili spreminjanje stekla iz zamegljenega mat stekla v popolnoma prosojno. Obiskovalcu se tako prikaže ali skrije pogled na izdelke, ki so razstavljeni v trgovini.

x store3

Filozofija znamke zajeta na nekaj kvadratnih metrih

Pogovarjali smo se tudi s Kajo Gabrijelčič, strokovnjakinjo za izkušnjo z znamko v Agenciji 101, kjer so sodelovali pri snovanju trgovine. »Ko snujemo celotno prodajno mesto, moramo na nekaj kvadratnih metrih zajeti celotno filozofijo znamke oziroma izdelka. Zato smo si trgovino zamislili kot prodajno mesto nove generacije, ki v središče uporabniške izkušnje postavlja vsa čutila,« je povedala za MM.

Krovni projekt je bil del predstavitve naprave za segrevanje tobaka, kar pomeni, da so se pri načrtovanju tovrstne »flagship« trgovine srečali z marsikatero oviro in izzivom. Omejitve so se pokazale predvsem pri znamčenju. »Znotraj trgovine so možnosti precej zmanjšane, zato smo morali pri snovanju poseči po bolj inovativnih rešitvah. Na srečo smo imeli dobrega sogovornika tako na strani naročnika kot tudi na strani arhitektov. Ena od bolj zanimivih rešitev je že omenjeno pametno steklo, ki vsebino vitrine zakriva kot neprosojno mat steklo – vse dokler s pritiskom na sprožilec steklo ne postane prozorno in se obiskovalcu trgovine na ogled odpre paleta izdelkov,« pravi Kaja Gabrijelčič.

Kot trg, ki ima tovrstne zakonske omejitve, na drugi strani pravzaprav niso imeli veliko omejitev s strani naročnika, tako da so skupaj z njim lahko zasnovali trgovino, kakršno so si resnično želeli. »Nastal je prijeten, topel prostor, z udobnimi fotelji, po vzoru prestižnih trgovin, kjer kupec ni le kupec, ampak je obiskovalec prostora, ki si ob okusni kavici lahko vzame čas za ogled izdelka, se z njim seznani in v miru odloči za nakup,« še pove sogovornica.

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin #511-512. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji