levis
Aktualno

Večne »Leviske«

Na ameriški šoli za oglaševanje S.I. Newhouse School of Public Communications so zasnovali oglaševalsko akcijo za kavbojke Levi’s, s katero so želeli poudariti, kako vzdržljive so.

Ne le vzdržljive, po njihovih besedah skoraj večne. In kako drugače to poudariti, kot tako, da povejo, kaj vse bodo kavbojke preživele oz. kako dolgo bodo zdržale. Tukaj bodo, ko bodo za vami vse težave najstništva. Zdržale bodo dlje kot marsikatero prijateljstvo, žal pa tudi dlje kot marsikateri zakon. »Ker so narejene, da trajajo,« poudarjajo v oglasih.

levis1

levis2

levis3

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji