V vojni ne pozabite na domače ljubljenčke
Na milijone ljudi, ki je zbežalo iz Ukrajine, da bi se izognili vojni, ne zapušča le domov, ampak so pogosto prisiljeni zapustiti tudi štirinožne prijatelje. Ogilvy Health je z organizacijo Four Paws začel globalno ozaveščevalno akcijo o pasjih sirotah.
Kaja Kovič
Zaradi vojne naj bi v Ukrajini osirotelo 1,2 milijona psov, ki so popolnoma neupravičeno postali žrtve človeških konfliktov. Potrebujejo zatočišče, hrano in zdravniško pomoč. Ogilvy Health je v sodelovanju s Four Paws sprožil komunikacijsko akcijo, s katero ljudjem po vsem svetu, ki želijo pomagati in podpreti te hišne ljubljenčke, vendar ne vedo, kako, sporočajo, kaj lahko naredijo za tako imenovane domače ljubljenčke vojne.
Akcija »Hišni ljubljenčki vojne« tako poziva ljudem, naj empatijo spreminjajo v dejanja. Osrednji motiv akcije ponazarja roko pomoči, ki je iztegnjena k oškodovanemu psu v Ukrajini. Ljudi pozivajo k zbiranju donacij za ljubljenčke na petsofwar.org, denar pa je namenjen za veterinarje, hrano, vodo in medicinski material v pasjih zavetiščih v Ukrajini.
Adam Hessel, glavni kreativni direktor v Ogilvy Health, je dejal: »Iskali smo načine, kako vizualno združiti razsežnost in uničenje vojne s pozitivnim simbolom upanja. Pri pregledovanju vizualnih elementov v ozadju smo poskušali najti podobe Ukrajine, ki jo je razdejala vojna, hkrati pa podajajo maneverski prostor za ilustracije, ki prikazujejo, kako lahko kdor koli pomaga od koder koli na svetu. Slike so bile izbrane skrbno, da bi omogočile uresničitev tega koncepta.«