tuš ana roš
Aktualno

Tuš v sodelovanju z Ano Roš piše novo zgodbo slovenske hrane

Tuš v sklopu dolgoročne strategije nadgrajuje povezovanje lokalnih pridelovalcev in predelovalcev ter v sodelovanju s svetovno kuharsko mojstrico Ano Roš na prodajnih policah predstavlja vrhunske slovenske izdelke.

V Tušu, največjem slovenskem trgovcu, bodo tako povezali vrhunsko kulinariko, lokalne sestavine in izkušene slovenske proizvajalce, ki bodo za njihove kupce pripravljali inovativne kulinarične mojstrovine, namenjene vsakodnevnim nakupom. Projekt zaradi njegove izjemnosti, povezovanja in inovativnosti pristopa do najširših množic podpira tudi Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Republike Slovenije.

Tuš v letu 2020, ko se je tok sveta obrnil kot že dolgo ne in ko se je vnovič pokazal pomen lokalnosti ter dostopnosti, odpira novo poglavje v ponudbi vrhunske slovenske hrane. »V Tušu na enem mestu združujemo najboljše, kar Slovenija premore in to bomo ponudili našim kupcem,« pravi Andraž Tuš, generalni direktor Skupine Tuš. Ob tem dodaja, da z razvojem izdelkov na edinstven način povezujejo v celoto, ustvarjeno po receptu Ane Roš, lokalne pridelovalce edinstvenih sestavin, ki so pogosto spregledani.

tuš, roš

»Ana Roš & Tuš«

V Tušu, kjer je na policah več kot 70 odstotkov izdelkov izključno slovenskega porekla, bodo v novem projektu slovenskih kulinaričnih zgodb, poimenovanih »Ana Roš & Tuš«, združili kulinarično znanje, lokalne sestavine in dolgoletne izkušnje v pripravi jedi. »Kupcem bomo predstavili izdelke, ki bodo nastajali z navdihom in izkušnjami Ane Roš iz Hiše Franko. Njeni Michelinovi zvezdici bosta povezali sestavine slovenskih pridelovalcev hrane in dolgoletne izkušnje izbranih slovenskih proizvajalcev, ki so pripravljeni slediti naši viziji ponudbe drugačne hrane za vsakodnevne nakupe,« projekt predstavlja Andraž Tuš.

tuš, roš2

Kriza pogumnemu odpre nova vrata

Slovenija s svojo hrano v zadnjih letih predvsem po zaslugi izjemnih kuharskih mojstrov utrjuje svoj položaj na svetovnem kulinaričnem zemljevidu in uspešno gradi lastno prepoznavno identiteto tipičnih jedi. Prav te želijo v skupnem projektu »Ana Roš & Tuš« približati najširšemu krogu kupcev. »Kriza za slabiča pomeni konec, pogumnemu pa odpre nova vrata in skozi ta vrata stopamo danes. Veseli me, da začenjamo ustvarjati nekaj novega, drugačnega, nekaj, kar bo vsak dan blizu vsakomur, nekaj, kar bo prinašalo znane vsebine, a na povsem drugačen in prepoznaven način,« poudarja Ana Roš. Ker v svoji kuhinji ljubiteljem vrhunske kulinarike predstavlja lokalne okuse, ne preseneča, da kot prvi na Tuševe police prihaja prav izdelek, ki bo nastajal v njeni bližini. »Kupcem bomo najprej ponudili skutne njoke iz albuminske skute kobariške Mlekarne Planika. Nato prihajajo na police polnjene testenine in kruh, v nadaljevanju pa še novi, edinstveni okusi vrhunske kulinarike,« prve izdelke napoveduje Andraž Tuš. 

tuš, roš3

 

tuš, roš4

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji