Trgovci
Aktualno

Trgovci v Sloveniji na prvem mestu po naložbah v digitalno oglaševanje

Digitalna agencija iPROM je v letu 2019 uporabnikom digitalnih medijev prikazala za 22 odstotkov več oglasov kot v letu 2018. Kot pravijo v družbi, vse gospodarske panoge povečujejo proračune za digitalno oglaševanje.

Prvo mesto po deležu prikazanih oglasov v digitalnih medijih je lani znova pripadlo trgovcem. Njihov delež med panogami je bil 18,06-odstoten. Trgovcem na drugem mestu sledi avtomobilska inudstrija (16,97 %),, kar je za 2,4 odstotne točke več kot v letu 2018. Tretje mesto po deležu prikazanih oglasov je zasedla finančna panoga, katere letna rast je bila skoraj 3-odstotna. Panoga zabave in prostega časa je zabeležila 11,47-odstotni delež in tako pristala na četrtem mestu, medtem ko je bila v letu 2017 na drugem. Peto in šesto mesto po deležu prikazanih oglasov v digitalnih medijih sta zasedli turistična panoga z 10,31-odstotnim deležem in telekomunikacije s 7,68-odstotnim deležem. 

»Naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji rastejo po približno 20-odstotni stopnji letno. Rast naložb in sorazmerno stabilno razmerje deležev med vodilnimi panogami dokazuje, da digitalno oglaševanje z vidika učinkovitosti še utrjuje svoj primat na področju oglaševanja,« je rezultate komentiral Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v podjetju iPROM. 

Število prikazanih oglasov v digitalnih medijih v Sloveniji družba iPROM spremlja od leta 2005 naprej.

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji