TikTok v ringu z UFC
TikTok in svetovna organizacija mešanih borilnih veščin UFC sta sklenila večletno partnerstvo. Sodelovanje naj bi obsegalo ekskluzivne prenose v živo in posnetke iz zaodrja.
Po eni strani je TikTok odločneje vstopil na področje borilnih veščin, po drugi strani pa ima UFC tako edinstveno priložnost nagovoriti mlajše občinstvo. UFC ima na TikToku več kot šest milijonov sledilcev in je s tem na platformi tretja največja športna organizacija. Sodelovanje po mnenju številnih postavlja smernice TikTokovega delovanja v prihodnje, ki naj bi v središče postavljalo prav šport.
Sodelovanje z UFC je posebno tudi zaradi tega, ker gre za prvo športno organizacijo, ki bo ustvarjala ekskluzivne vsebine zgolj za TikTok (preko kanalov @UFC, @UFCRussia, @UFCBrasil in @UFCEurope). Prav tako se številni sprašujejo, kako jo bo s svojim vstopom na področje športa TikTok zagodel Facebooku, Twitterju in YouTubu. Tedenski prenosi v živo naj bi obsegali tudi vsebine pred in po borbah pa tudi dostop do zaodrja in stika z borci.
»Bolj kot kdaj koli prej se želijo športni navdušenci zbližati s športniki, česar pa zdaj ne morejo zaradi odsotnosti dogodkov v živo. S tem partnerstvom pa akcija in razburljivost UFC prihajata tudi na TikTok,« je v sporočilu za javnost izjavil Harish Sarma, direktor TikToka za območji Amerike in Oceanije.