mm
Aktualno

TikTok Shop po novem tudi v ZDA

Ameriške blagovne znamke, trgovci in ustvarjalci lahko prodajajo izdelke in vsebine neposredno na aplikaciji TikTok, za lažjo uporabo pa se bodo lahko povezali s Shopifyjem in Salesforcem.

TikTok Shop je v ZDA začel delovati kot na tretjem trgu prejšnji teden, kmalu po Kitajski in Veliki Britaniji. Njihov korak v segment e-trgovine je povsem logičen, saj so na koncu prvega četrtletja sporočili, da je TikTok postal najljubša platforma za skoraj 5 milijonov blagovnih znamk. Po ameriškem si želijo osvojiti tudi druge trge, a prav ta je za kitajsko družbeno omrežje predstavljal enega trših orehov.

Zavihek Shop na priljubljeni aplikaciji dodaja element e-trgovine in tako dodatnim 150 milijonom ameriškim uporabnikom omogoča iskanje in nakupovanje izdelkov neposredno v aplikaciji. E-trgovina pa ne prinaša le možnosti nakupov izdelkov, temveč tudi nakup plačljive vsebine in plačljive prenose v živo, ki pridejo neposredno v nabiralnik uporabnikov.

Zavihek Shop podjetjem prav tako omogoča platformo za prikaz celotnega nabora izdelkov, uporabniki TikToka pa si lahko ogledajo tudi priporočila in upravljajo naročila znotraj enega zavihka.

Ob zagonu funkcije so na TikToku uvedli TikTok Shop Seller Center za podporo podjetjem. Ločena aplikacija vključuje orodja, ki trgovcem omogočajo neposredno povezavo z drugih platform za e-trgovino ali bazo strank, kot sta Shopify in Salesforce.

mmmm

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji